~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 14 iunie 2019

DOMNUL CARE TE VINDECA






















"Vindeca-ma Tu, Doamne si voi fi vindecat; mantuieste-ma Tu, si voi fi mantuit;caci Tu esti slava mea.(Ieremia 17:14)
"I-am vazut caile, si totusi il voi tamadui; Il voi calauzi, si-l voi mangaia pe el si pe cei ce plang impreuna cu el.(Isaia 57:18)

Indepartarea bolilor spirituale este prerogativa exclusiva a lui Dumnezeu. Bolile fizice pot fi vindecate de oameni pe diferite cai. Totusi, chiar si atunci, onoarea trebuie data lui Dumnezeu, care da putere de vindecare medicamentelor si ofera corpului omenesc taria de a se opune boli.

Cat despre bolile spirituale, ele sunt domeniul Marelui Medic. El le cere ca dreptul Lui exclusiv : "Eu dau viata si Eu omor; Eu ranesc si Eu tamaduiesc"(Deuteronom 32:39). Unul dintre titlurile de seama ale Lui este Iehova- Rafa, "Domnul care te vindeca" (Exodul 15:26),

"Eu iti voi vindeca ranile " este o fagaduinta care nu poate veni de la om, ci numai de la Dumnezeul vesnic. Din acest motiv, psalmistul striga catre Domnul: vindeca-ma, Doamne, caci imi tremura oasele "(Psalmul 6:2) si "vindica-mi sufletul! Caci am pacatuit impotriva Ta! (Psalmul 41: 4)

Tot din acest motiv, cei evlaviosi lauda Numele Domnului spunand: "El vindica toate bolile noastre "(vezi Psalmul 103:3)   Cel  care a facut omul poate sa-i vindece bolile si Cel care este Creatorul naturi noastre poate sa o creeze din nou.

Ce mangaiere incomparabila este sa stii ca in persoana Domnului Isus "locuieste toata plinatatea dumnezeirii"(Coloseni 2:9)! Nu conteaza cate boli ai, Marele Medic te poate vindeca. El este Dumnezeu si nu exista limita pentru puterea Lui. Vino, deci, cu ochii orbiti de neintelegere!

Vino cu picioarele tremurand de slabiciune si cu mainile ranite de putina credinta! Vino cu febra unui temperament manios sau cu frigurile disparii! Vino asa cum esti, fiindca Cel care este Dumnezeu te poate vindeca de boala. Nimeni nu poate opri puterea vindecatoare care vine de la Domnul Isus.

Legiunile de demoni au fost fortate sa recunoasca puterea iubitului Medic. El nu a fost facut de rusine niciodata. Toti pacientii Lui au fost vindecati in trecut si vor fi vindecati si in viitor. Tu te vei afla printre ei, draga prieten, daca te vei odihni in El.{ CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: