~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 12 noiembrie 2018

LECTII DE LA LAZAR (1)



























 " Dar si acum, stiu ca orice vei cere de la Dumnezeu, Iti va da Dumnezeu. "Isus i-a zis:"Fratele tau va invia." Stiu ," Ia raspuns Marta,"ca va invia la inviere, in ziua de apoi."
"Isus i-a zis: Eu sunt invierea si viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai.
Si oricine traieste, si crede in Mine, nu va muri niciodata. Crezi lucru acesta ?
"Da, Doamne," cred ca Tu esti Hristosul, Fiul lui Dumnezeu, care trebuia sa vina in lume."
 (Ioan 11: 25-26,27)

Lectia unu: Domnul Isus stie cum te simti. La inmormantarea lui Lazar " Isus plangea. Atunci Iudeii au zis: "Iata cat il iubea de mult! " (Ioan :35-36). Aceasta relatare dovedeste ca noi slujim unui Dumnezeu care nu numai ca invie mortii, dar El are mila de slabiciunile noastre "(vezi Evrei 4:5)

Asa ca daca astazi suferi, intoarce-te catre Dumnezeu si lasa-L sa te mangaie.

Lectia doi: Domnul Isus poate sa-ti dea inapoi ceea ce viata ti-a luat. El poate "rasplati astfel anii "pe care ti i-a furat viata (vezi  Ioel 2:25). Crede aceasta promisiune; intoarce-te acolo unde ai pierdut atat de mult si roaga-L sa inlocuiasca si sa innoiasca.

Marta a spus: Doamne daca ai fi fost aici, n-ar fi murit fratele meu! Dar si acum, stiu ca orice vei cere de la Dumnezeu, Iti va da Dumnezeu" (Ioan 11: 21-22) In loc sa spui "  ce bine ar fi fost daca
"roaga-te" dar si acum stiu". Nu este prea tarziu, Dumnezeu poate misca lucrurile in locul tau.

Lectia trei: Domnul Isus te poate eli-bera . El a strigat cu glas tare: Lazare, vino afara !" Si mortul a iesit cu mainile si picioarele legate cu fasii de panza, si cu fata infasurata cu un stergar. Isus le-a zis: Dezlegati-l, si lasati-L sa mearga. (Ioan 11:43-44)

Cuvantul lui Dumnezeu este mai mare decat lucrul care te-a legat, te-a limitat  sau care te-a robit.
Desi mintea ta nu intelege in totalitate, lasa ca duhul tau sa-i raspunda lui Dumnezeu.

Roaga te cu psalmistul: "Da-mi pricepere, ca sa pazesc Legea Ta si s-o tin din toata inima mea!
Povatuieste-ma pe cararea poruncilor Tale, caci imi place de ea."(Psalmul 119: 34-35)

Cand rostesti o astfel de rugaciune credinta ta va creste, iar imprejurarile care ti se par imposibile vor fi schimbate de Dumnezeu.{-autor Bob GASS}

Niciun comentariu: