~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 17 august 2016

" TOTUSI..."


























"Insa eu sunt totdeauna cu Tine, Tu m-ai apucat de mana dreapta; ma vei calauzi cu sfatul Tau apoi ma vei primi in slava."(Psalmul 73:23-24)

" Cat pentru mine, fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Il fac locul meu de adapost ca sa povestesc toate lucrarile Tale. (Psalmul 73 :28 )

Un om, venind la un vestitor al Evangheliei  mai devreme, a fost invitat sa-l astepte in biroul sau de lucru. Asteptand acolo, a vazut scris pe perete un cuvant: "Totusi " Si se intreba ce sa insemne acest cuvant. Cand a venit vestitorul Evangheliei, i-a spus: "M-am straduit mult sa inteleg ce inseamna cuvantul acesta, dar n-am reusit. Un singur lucru nu-mi spune nimic!"

"Si eu ma silesc sa patrund intelesul acestui cuvant. Cat am inteles, mi-a fost o mare binecuvantare. Cuvantul este din Psalmul 73 :23 : " Totusi eu sunt totdeauna cu Tine; Tu m-ai apucat de mana dreapt , ma vei calauzi cu sfatul Tau,apoi ma vei primi in slava."

Invat sa-l pun in fata ochilor mei mai ales cand sunt ispitit, amarat, in intristare, in durere.

Suntem pe un pamant strain. Ispite ne pandesc la tot pasul. Greutati nevoi, necazuri vin fara incetare in viata aceasta de pe pamant.

Sunt unele adancuri in care ne coboara Tatal nostru din cer, dar ne coboara acolo numai ca sa culegem "flori" adica binecuvantari. Si cele mai frumoase flori in "valea umilintei" cresc,in adancul smereniei. Desi coborusul pana acolo este foarte greu, este dureros si plin de temeri,cand ajungem in valea umilintei ne pare rau ca ne-am temut de acest adanc cu atatea frumoseti si binecuvantari.

Prin cate adancuri de suferinta a trebuit sa treaca unul sau altul dintre noi,dar tocmai in acelea pusese Dumnezeu binecuvantarile Lui. Si noi ne-am temut: "O Doamne, n-as putea suporta una ca aceasta! O, de n-ar veni peste mine lucrul de care ma tem!"

Dar mana cea buna a Domnului n-o vedem, desi era la lucru in coborasul in care ne aflam. In suferinta, in necaz, noi vedem numai lacrami si durere; dar la sfarsit vedem binecuvantarile.

Asaf, cel care scrie Psalmul 73, spunea amarat: " Aproape sa alunec, aproape sa ma poticnesc ..."cand mi se amara inima si ma simteam strapuns in..."Nu pricep caile Tale, dar raman la cuvintele:" Totus eu sunt totdeauna cu Tine; Tu m-ai apucat de mana dreapta, ma vei calauzi cu sfatul tau, apoi ma vei primi in slava". { deTudor Popescu}


Niciun comentariu: