~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 27 august 2016

NU VA INGRIJORATI DE NIMIC!



















"Nu va ingrijorati de nimic, ci in orice lucru aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu , prin rugaciuni si cereri ,cu multumiri.Si pacea lui Dumneze care intrece orice pricepere, va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus." (Filipeni 4:6-7)
                                                                                                                   
Astfel ,in mijlocul ingrijorarilor, pot sa aduc multumiri, si aceasta este urmarea harului minunat al lui Dumnezeu. Nu trebuie sa astept pana cand voi intelege daca ceea ce doresc este dupa voia lui Dumnezeu.Nu!

"Aduceti cererile voastre inaintea lui Dumnezeu". Am o povara pe inima? Ma duc la Dumnezeu cu  cererea mea. El nu spune ca voi primi ceea ce cer. Apostolul Pavel a primit raspunsul la rugaciunea lui: "Harul meu iti este de ajuns" ( 2Corinteni 12:9).

Dar pacea lui Dumnezeu ne va pazi inima si gandurile, nu noi vom pazi aceasta pace. Este Dumezeu vreodata tulburat de lucrurile marunte care ne tulbura? Pot acestea sa clatine tronul Sau?  Se gandeste la noi, aceasta o stim, dar El nu se tulbura si pacea care este in inima Lui va pazi si inimile noastre.

Eu aduc inaintea lui Dumnezeu tot ce ma tulbura si descopar ca El este deplin linistit in privinta aceasta; este o problema total rezolvata .El stie perfect de bine ce va face.

Am lasat povara mea la picioarle tronului care nu poate fi clatinat, cu certitudine absoluta ca Dumnezeu Se ocupa de mine; pacea in care Se afla El imi pazeste inima si pot sa-I multumesc chiar inainte ca motivele ingrijorarii mele sa fi disparut. Pot sa spun ca Dumnezeu Se intereseaza de mine; multumiri sa-I fie aduse.

Ce binecuvantare ca pot avea aceasta pace, ca pot sa expun cererea mea lui Dumnezeu - poate chiar o cerere exagerata - si in loc sa ma aplec sub greutate dificultatilor, pot intra in gandurile lui Dumnezeu referitor la situatia mea.

Este placut pentru noi sa stim ca, in timp ce El este in cer si ne poarta cu El acolo, coboara si aici , la noi, ocupandu-Se de tot ceea ce ne priveste . In timp ce afectiunile noastre se indreapta spre lucrurile ceresti, putem sa ne lasam in intregime in seama lui Dumnezeu pentru lucrurile pamantesti; El Se ocupa de tot ce este aici ,jos.

Cum spune apostolul Pavel: "afara lupte...inauntru temeri... dar Dumnezeu , care mangaie pe cei smeriti, ne-amangaiat" ( 2 Corinteni 7:6)

Merita greutatea de a fi smerit, ca sa primesti o mangaiere ca aceasta.  Este El un Dumnezeu care ramane departe sau un Dumnezeu foarte aproape? El nu ne lasa sa vedem inaintea noastra,  pentru ca atunci inima n-ar putea fi exersata, dar cu toate ca nu-L vedem , El ne vede, si Se apropie de noi ca sa ne dea deplina mangaiere in greutatile noastre. J.N.D.  { extras din Cale Adevarul si Viata}

Niciun comentariu: