~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 3 septembrie 2012

MULTUMITI TOTDEAUNA LUI DUMNEZEU


"Cantati ...Domnului,multumiti totdeauna lui Dumnezeu Tatal pentru toate lucrurile.(Efeseni 5:19-20)

Indiferent de unde vine raul cu care te confrunti,daca esti in Dumnezeu si deci inconjurat complet de El ,trebuie sa realizezi ca a trecut mai intai prin El inainte sa ajunga la tine .Pentru aceasta,poti sa-I multumesti pentru tot ce apare in calea ta.

Asta nu inseamna sa-I multumesti pentru pacatul care insoteste raul,ci sa aduci multumiri pentru ceea ce El va face din el si prin el.Dumnezeu poate sa faca din viata noastra o viata de multumire si lauda permanenta,
pentru ca apoi sa faca din toate o binecuvantare.

Odata am vazut un om care desena niste buline negre pe o bucata de hartie.Cativa dintre noi s-au uitat la ea dar n-au vazut nimic decat o insiruire neregulata de buline.Apoi el a mai desenat cateva linii, a introdus cateva pauze,si a adaugat o cheie sol la inceput.Dintr-odata ne-am dat seama ca bulinele erau note muzicale,si cand am inceput sa le pronuntam, cantam:

Laudati pe Dumnezeu de unde curg toate binecuvantarile ,laudati-L toate fapturile  de aici de jos.

Fiecare dintre noi avem multe buline sau pete negre in viata noastra ,si nu putem intelege de ce sunt acolo sau de ce Dumnezeu le-a ingaduit.Dar cand Il lasam  sa intre in viata noastra si sa aranjeze bulinele asa cum trebuie ,sa deseneze liniile pe care le doreste El,si sa puna pauzele in locurile potrivite ca sa ne separe de anumite lucruri,atunci din bulinele si petele negre El va compune o armonie glorioasa.

Deci sa nu-L impedicam in lucrarea Lui glorioasa !

Am fi stiut noi ca acordurile majore sunt dulci! Daca n-ar fi existat nici cheie minora ?Ar fi fost lucrarea pictorului frumoasa in ochii nostri. Fara umbre pe pamant sau mare?Am fi cunoscut noi sensul fericirii,.
Am fi vazut noi ca ziua e luminoasa .Daca n-am fi stiut niciodata ce inseamna  intristarea.
Si daca n-am fi privit niciodata intunericul noptii?C.H.P.

Niciun comentariu: