~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 7 septembrie 2012

SA NE INCREDEM IN DOMNUL



"Ai ajuns tu pana la camarile...pe care le pastrez pentru vremurile de strimtorare ? ~Iov 38:22-23~

Incercarile noastre sunt mari oportunitati,dar mult prea des noi le vedem pur si simplu ca niste mari obstacole.Daca am recunoaste in fiecare situatie dificila ceva ales de Dumnezeu ca sa ne dovedeasca dragostea Lui pentru noi,fiecare obstacol ar deveni atunci un loc de adapost si odihna si o demostrarie fata de altii a puterii Lui inexprimate.

Daca am cauta semnele lucrarii Lui glorioase ,atunci fiecare nor ar deveni in adevar un curcubeu ,si fiecare trecatoare prin muntii de dificultati va deveni o cale de ascensiune,de trasformare si de glorificare.

Daca ne-am uita la trecutul nostru ,multi dintre noi am realiza ca momentele in care am indurat cel mai mare stres si am simti ca toate caile noastre sunt blocate au fost momentele in care Tatal nostru ceresc a ales sa faca cele mai bune lucruri pentru noi si sa ne dea cele mai mari binecuvantari ale Sale.

Cele mai frumoase bijuterii ale lui Dumnezeu sunt deseori distribuite in pachete grosolane de catre oameni dificilii, dar in pachet vom gasi comorile palatului Imparatului si dragostea Mirelui.

Trebuie sa ne incredem in Domnul cand mergem prin intuneric, si sa-L onoram cu incredere neclintita chiar si in mijlocul situatiilor dificile .Rasplata pentru acest fel de credinta va fi ca a vulturului care lasa sa-i cada penele, pentru ca i s-a spus ca le va primi- un simtamant reinoit de tinerete si putere.J.R.Macduff ~ 

Niciun comentariu: