~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 25 octombrie 2011

UN CRMPEI DIN GLORIA CEREASCA


"Dar Stefan ,plin de Duhul Sfant ,si-a pironit ochii spre cer ,a vazut slava Lui Dumnezeu si pe Isus stind in picioare la dreapta Lui Dumnezeu... (Faptele Apostolilor 7:35)

Moarte este ultimul mare dusman al crestinului.Ea este descrisa ca umblare "prin valea umbrei mortii "(Psalmul 23:4).Domnul Isus a indepartat boldul ei ,care este pacatul.(1Corinteni15:56-57),dar cu toate ca moartea continua sa produca neliniste ,Dumnezeu ne va da un har special pentru acel timp.


Acest lucru a fost ilustrat din viata lui D.L.Moody.Cand marele evanghelist era pe patul moartii,familia si prietenii s-au adunat pentru a -as lua ramas bun .Crezand ca momentul a sosit ,incet ,incet au inceput sa iasa din camera .In acel moment au auzit o miscare .


Intorcandu-se , l-au gasit pe Moody cu ochii deschisi si mintea aparent limpede .Cineva a inceput sa se roage ,dar Moody l-a intrerupt :"Nu va rugati sa mai traiesc .I-am vazut pe Dwight si Irine (doi nepoti care murise ).Am vazut fata Domnului Isus si sunt satisfacut .Pamantul se se departeaza ,cerul se deschide Dumnezeu ma cheama .Aceasta este ziua incoranari mele !"


Inainte de a fi ucis cu pietre ,Stefan L-a vazut pe Domnul Isus stand in picioare la dreapta Tatalui.Cat de mult l-a putut intari acest lucru!


Poate ca Dumnezeu ne va lua la Sine fara sa ne avertizeze.Va fi o glorie instantanee !Ori El ne va da timp de pregatire .Oricare vor fi imprejurarile ,daca ne-am increzut in Domnul Isus Hristos ca Salvator ,El va fi cu noi atunci cand vom trece din lumea aceasta si vom privi primul crampei din gloria cereasca. -D.J.D

Niciun comentariu: