~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 16 octombrie 2011

CURAJ IN MIJOCUL FRICII


"Isus le-a zis indata: "Eu sunt nu va temeti! (Matei 14:27)

Curajul nu este absenta fricii.Cineva a spus:"curajul este frica ce si-a facut rugaciunile ".A fi crestin nu inseamna ca ai garantia ca vei fi curajos si vei fi eliberat de toate sentimentele de ingrijorare.


Dar acesta ne da Cuvantul lui Dumnezeu ,care atunci cand este primit prin credinta face ca teama si nelinistea sa-si piarda din puterea paralizanta .


Binecunoscutul pianist si compozitor Don Wyrtzen sta la claviatura pianului in fata unei mari audientei ,calm si increzator .Dar el recunoaste cu sinciritate ca uneori este plin de frica ."As ,spune putea avea chiar un atac din cauza incordarii."spune Don.


"Ceea ce fac poate suna copilaresc ,dar imi este folositor.Cant atunci incet in gand,versuri ca acestea :,Tu dai pacea Ta deplina celui ce se increde-n Tine.

Nu spun ca Domnul,instantaneu,misca o bangheta magica ,si toata ingrijorarea imi dispare ,dar am espermentat pacea desavarsita de la Dumnezeu in vremea cand eram plin de teama".


Cand Apostoli inspaimantati L-au vazut pe Domnul Isus umbland pe marea cuprinsa de furtuna ,El le-a spus: Indrasniti ,Eu sunt;nu va temeti!Domnul Isus era mai puternic decat imprejurarile care au generat frica .El a putut linisti furtuna violenta a marii (Marcu 4:39) a putut sa aduca vindecare corpului si mintii( Marcu8:14-15) (Marcu 5:15 ),sa invinga moartea (Ioan 11:43-44) toate prin puterea Cuvantului Sau.


Esti fricos ? Increde-te in Domnul Isus -In primul rand primindu-L ca Salvator .Apoi studiaza Cuvantul lui Dumnezeu ,bazeaza-te pe El si spune-I Domnului Isus ,in rugaciune ,despre tot ce te alarmeaza .El iti va da curaj in miljocul temerilor tale. - D.J.D.

2 comentarii:

Ellie spunea...

Chiar asa...sa ne incredem in El si El ne va da pacea linistita...

"Şi pacea lui Dumnezeu care întrece orice pricepere vă va păzi inimile..." Filipeni 4:7

Frumos. Esti o binecuvantare...si apreciez mult ce scrii pe blog.

Domnul sa te intareasca si sa te binecuvinteze!

Speranta spunea...

Ellie,multumesc pentru vizita si pentu incurajare .Chiar aveam nevoie ...Domnul Isus sa te binecuvinteze!