~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 16 iulie 2011

RUGACIUNEA SA PENTRU BINECUVANTAREA COPIILOR




"Invata pe copil calea pe care trebuie s-o urmeze si cand v-a imbatrni nu se va abate de la ea ."


Domnul Isus a fost singurul care S-a gandit si s-a ingrijit de copiii mici,zicand:"Lasati copilasi sa vina la Mine si nu-i opriti, caci a unora ca ei este imparatia lui Dumnezeu.'


"Atunci i-au adus niste copilasi ,ca sa-Si puna ,minile peste ei,si sa se roage pentru ei."Cu bratele deschise El a primit pe orice copilasi care a vrut sa vina la El.


Intr-o parte indepartata a districtului Wales din Anglia ,un copilas a fost trantit la pat de o boala foarte periculoasa .Mama ,vaduva ,a umblat vreo patru Kilometri noaptea prin ploaie ca sa gaseasca un doctor .Cand l-a gasit ,doctorul a ezitat sa faca o asa calatorie neplacuta.


Oare era cu adevarat necesara,se merita?El stia ca n-are sa primeasca bani pentru serviciul ce-l facea si pe langa aceasta chiar daca ar scapa copilul ,el nu va deveni decat un simplu munciutor .


Totusi dragostea de oameni si un simt al datoriei profesionale il cuprinse ,pleaca si copilul fu scapat.Cu multi ani mai tarziu cand acest copil David Lloyd Georce


devenind Priministru Marei Britanii ,batranul doctor spuse:"Niciodata n-am visat ca scapand viata acestui copil ,am scapat viata unui conducator al natiunii engleze." -de Petru Popovici

Niciun comentariu: