~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 7 iulie 2011

CUM SA-TI CRESTI COPIII


"Cel neprihanit umbla in neprihanirea lui; ferice de copiii lui dupa el. ( Proverbe 20: 7)


A ne preocupa de familia noastra, poate fi natural, dar vom face bine sa indreptam aceasta grija si asupra caracterului nostru. Daca noi mergem inaintea Domnului in neprihanire, vom face pentru copiii nostri mai mult daca le-am dobandi o avere.

Sfintenia vietii unui Tata este cea mai frumoasa mostenire pentru copiii sai. Cel neprihanit le lasa exemplul sau care este cel mai bogat izvor de adevarata buna stare. Cati copii nu recunosc succesul lor in viata, exemplului primi dela parinti lor!

Ei le lasa si reputatia lor. Oameni au despre noi o parere cu atat mai buna, pentru ca suntem fiii unui om in care se puteau increde. Oh,daca toti tineri ar avea grija sa pastreze numele familiei lor. Pe deasupra, le lasa rugaciunile sale si binecuvantarea lui Dumnezeu, care li se implineste. Dumnezeu va mantui pe copiii nostri, chiar si dupa moartea noastra.

Integritatea noastra poate fie pentru Dumnezeu miljocul de a mantui pe fiii si fiicele noastre.Daca ei vad in viata noastra realitatea credintei noastre, vor avea dorinta sa fie mantuiti. Doamne implineste fagaduinta Ta si pentru casa mea.

-C.H. Spurgeon

Niciun comentariu: