~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 12 iulie 2011

ADEVARATA BUCURIE


"Totusi, sa nu va bucurati de faptul ca duhurile va sunt supuse; ci bucurati-va ca numele voastre sunt scrise in ceruri."


Cu multi ani un urma, la Londra s-a disputat cumpararea unui tablou, al carui pret a batut recordurile. Panza se intitula "Irisi" si era semnata de van Gogh. In timpul vietii, celebrul pictor Vincent van Gogh(1853-1890) n-a vandut decat un singur tablou, cel care se intitula "Irisi".


Marele pictor a cunoscut saracia, ca de altfel multi celebri maestri ai artelor frumoase. Adevarata valoare a operelor sale nu a fost recunoscuta decat dupa moartea lui.


Viata noastra este ca o panza a unui pictor. Probabil de multe ori suntem nerecunoscuti sau marginalizati. Probabil nu vom fi niciodata bogati, nici puternici, nici celebri pe acest pamant. Credeti ca este o catrastrofa? Nu! Categoric, nu!


Important este ca numele noastre sa fie inscrise in cartea vietii din ceruri. Acest lucru este posibil numai prin credinta in Mantuitorul: "Cine crede in Fiul, are viata vesnica ..."(Ioan 3:36)


Ce clipa mareata va fi aceea cand Domnul si Mantuitorul nostru ne va chema pe fiecare pe nume pentru a intra in mostenirea vietii vesnice, pentru care El Si-a dat viata pe cruce la Golgota! Vei fi si tu acolo? -Samanta buna

2 comentarii:

viorica abbu spunea...

Doamna,am venit aici din curiozitate citindu-va pe un blogul ce il vizitez cu placere datorita originalitatii lui
Spre dezamagirea mea insa aici am intalnit aceeasi colectie de citate,reproduceri si materiale ce se pot vedea en gross pe mai toate blogurile misionare,fara nici-o parere personala,fara nimic original,totul luat de-a gata ...ciudat -eu cred ca omul evolueaza in gandire-- vad insa ca sunt si cazuri de involutie

Speranta spunea...

Viorica,multumesc pentru vizita!

O saptamana placuta iti doresc...