~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 11 mai 2009

PUTEREA PASIUNI

"Dar eu nu tin numai decat la viata mea ,ca si cum mi-ar fi scumpa ,ci vreau numai sa-mi sfarsesc cu bucurie calea si sluba, pe care am primit-o de la Domnul Isus .(Faptele Apostolilor 20:24)
Pavel a descoperit scopul lui Dumnezeu pentru viata sa si din aceasta a decurs incredibila sa pasiune .Sa remarcam :
a)pasiunea iti da energie !O persoana plina de pasiune ,dar cu abilitati limitate va depasi o persoana cu abilitati ,fiinca oamenii pasionati actioneaza cu un entuziasm fara limite !

b)pasiunea invinge teama .Ce ii face pe oameni sa -si asume riscuri ,sa mai alerge un kilometru si sa faca tot ce trebuie pentru a -si atinge scopul ? Pasiunea.Atat timp cat exista pasiune , nu cat de des clachezi .Nu te opresti pana nu reusesti ;

c)pasiunea te conduce pana ce descoperi ceea ce cauti .Solomon scrie ,"daca...vei umbla dupa ea [intelepciunea ] ca dupa o comoara atunci ...vei gasi cunostinta lui Dumnezeu "(Proverbe 2:4-5)

Exista o poveste despre Socrate in care un om mandru l-ar fi intrebat :"O,marite
Socrate ,am venit la tine pentru cunoastere "Socrate l-a condus la mare si au intrat in apa pana la brau "Mai spunem odata ce doresi "a spus el " cunoastere "

Socrate l-a impins sub apa ,tinandu-l timp de 30 secunde ."Acum ce doresti ?""Tanarul a bolborosit :"intelepciune,o marite Socrate ." Filosiful l-a impins din nou in apa .Cand l-a scos din apa la suprafata l-a intrebat" Ce doresti "

Tanarul a tusit si a luat o gura de aer "Aer "a strigat el "Vreau aer "Socrate a raspuns :Cand iti doresti cunoastere la fel de mult cum iti doresti aerul ,o vei avea "Apoi batranul s-a intors la tarm .Concluzie:Fii plin de pasiune !

preluat din Cuvantl lui Dumnezeu
meditatii zilnice

Niciun comentariu: