~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 13 mai 2009

CUM SA TE STAPANESTI

"Toate lucrurile imi sunt ingaduite ,dar (1Corinteni 6:12)
Instiinteaza-ti firea cine este in control ? Cauta cai de a-ti spune "nu" in fiecare zi .Daca o vei face ,vei reusi si atunci cand conteaza cu adevarat .Nu vorbim doar despre pacate capitale ,ci despre anularea zonelor nedisciplinate din viata noastra pe care le scuzam ,le rationalizam
sau amanam sa le confruntam.

Pavel scrie :"Toate lucrurile imi sunt ingaduite ,dar nu toate imi sunt de folos ;toate lucrurile imi sunt ingaduite dar nimic nu trebuie sa puna stapanire pe mine ."
(1corinten 6:12)Cat timp mai ai de gand sa-ti spui :Stiu ca trebuie sa ma schimb si o voi face ,maine?Ai dreptul de a consuma o prajitura cu
ciocolata si inghetata inainte de culcare in fiecare seara .

Este "ingaduit "dar "nu de folos"mai ales daca iti doresti artere libere ,sange fara zahar ,talie de viespe sau capacitatea de a alerga la maraton .Ai dreptul sa-ti cheltuiesti timpul si bani cum doresti ,dar nu ai dreptul sa te plangi cand lucrurile se schimba si ajungi la casa saracilor

Ai dreptul sa-ti umpli mintea cu cu orice fel de gunoi ;alegi .Dar trebuie sa intelegi ca expunerea constanta la lucruri rele iti vor slabi caracterul ,iti va rapi stima de sine si in final te va robi .Cand este vorba de inlocuirea obiceiurile rele cu alte mai bune,doar o persoana o va face ;tu .

Caracterul tau este suma alegerilor tale de fiecare zi .Zi de zi ceea ce gandesti ,ceea ce alegi si ceea ce faci va reprezenta ceea ce devii.

Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu pentru astazi
meditatii zilnice

Niciun comentariu: