~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 24 mai 2009

ADU O SCHIMBARE DE DURATA

"Imi voi da osteneala deci,ca ,si dupa moartea mea,sa va puteti aduce aminte de aceste lucruri "(2Petru 1:15 )
Unii dintre noi credem ca meritam respect datorita pozitei noastre .Nu respectul trebuie castigat zilnic .Generalul J Lawton a afirmat :Indiferent cat de stralucit este un om ,el nu va inspira incredere in sublteranii si asociati sai daca duce lipsa de onisitate si curaj moral .

"In ultima instanta nici-o capacitate din lume nu te va salva daca ai un caracter slab .Autorul Stepfen Covey scrie: Daca incerc sa utilizez strategii si tactici de
influienta pentru a-i determina pe altii sa faca ceea ce doresc...iar caracterul meu este plin de defecte ...pe trmen lung nu se poate sa am succes .

Duplicitatea mea va aduce ne incredere si tot ceea ce voi face va fi perceput ca fiind ceva manipulator ."Nu exista un fundament pentru succesul permanent .
Caracterul se poate zidi ,dar foarte incet .Daca vrei sa stii cat dureaza pana ajungi in varf ,consulta un calendar .Daca vrei sa sti i cat dureaza pana cazi la fund ,incearca un conometru .

Visurile se destrama ,posibilitatile se pierd ,Organizatiile se naruiescsi oameni sunt raniti cand cineva nu are caracterul potrivit pentru a-si proteja talentul .
Caracterul ofera posibilitatea longevitatii in orice cariera,orice relatie si orice scop care merita.

Autorul si Pastorul JR Miller a scris:"Singurul lucru care se intoarce din mormant alaturi de cei indoliati si refuza sa fie ingropat este caracterul omului"Ceea ce este omul supravietuieste fiintei sale,iar lucru acesta reprezinta o
schimbare de durata!

Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
Meditatii zilnice

Niciun comentariu: