~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 29 mai 2009

NADEJDE IN DUMNEZEU ESTE "O ANCORA A SUFLETULUI "

"Pentruce te mahnesti, suflete,si gemi inlauntrul meu ?Nadajduieste in Dumnezeu ,caci iaras Il voi lauda;El este mantuirea mea si Dumnezeul meu.(Psalmul 42:11 )
Cand privim valurile uriase ale marii spargandu-se de tarm,putem sa ne amintim de acele vremuri din vietile noastre cand desamagirile pareau sa ne copleseasca una dupa alta .David a trecut prin vremuri de incercare si le-a comparat cu valurile si talazurile care se rostogoleau peste el.

De trei ori isi pune intrebarea :"Pentru ce te mahnesti ,suflete si gemi ilauntru meu ?"(Psalmul 42:5, 11; 43 :5)" Nadajdueste in Dumnezeu ."Ce inseamna sa-ti pui nadejdea in Dumnezeu ?Inseamna sa te odihnesti pe promisiunile Lui Avem aici doua dintre ele .El promite :

1 "Nicidecum nu te voi lasa si cu niciun chip nu te voi parasi "(Evrei 13:5)
2) "Nu te teme ,ca Eu sunt cu tine .Nu te uita cu ingrijorare ,pentru ca eu sunt Dumnezeul tau ;Eu te intaresc ,tot eu iti vin in ajutor .Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:10) Nadejdea in Dumnezeu este "o ancora a sufletului ;o nadejdie tare si neclintita "(Evrei 6:19 )

Noi avem insa si o nadejdie viitoare ,aceea ca vom fi cu Domnul .Aceasta ancora ne va feri de a fi clatinati si sbuciumati de furtunile din viata noastra,caci traim intr-o lume care-l are pe Satan ca print al ei (Ioan 14: 30).

Ti-este inima tulburata de nesiguranta vremurilor zbuciumate in care traim ,de vestile triste si descurajatoare pe care le-ai primit ? Toate aceste nu ne vor poate darama ,cat tip vietile noastre sunt puternic ancorate in nadejdea fericita ca El Se va intoarce sa ne ia la Sine .

Pe masura ce pastram vie inaintea noastra acasta nadejde binecuvantata ,ea ne va ajuta sa traim o viata care- lva cinsti si glorifica pe Domnul si care va aduce bucurie si pace in vietile si in casele noastre .Ce ancora pretioasa avem pentru sufletele noastre !j.D.McNeil




Niciun comentariu: