~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 9 mai 2009

ESTI IN CAUTAREA MULTUMIRII?

"Poporul Meu ...au parasit Izvorul apelor vii,si si-au sapat puturi crapate "(Ieremia 2:13)
Este usor sa fii multumit cand totul merge asa cum doresti .Dar cat de des se intampla asa ceva ?Biblia spune ca trebuie sa exersam sa fim multumiti"in totul si pretutindeni "(Filipeni 4:12 fiinca :"pot totul in Hristoe
care ma intareste "(Filipeni 4:13 )

Nu uita ca ceea ce ai acum este ceva dupa care ai tanjit mai de mult.Exista trei lucruri care hranesc nemultumirea .
1)lacomia .Cand iti doresti ceea ce nu ai ,nu te bucuri de ceea ce ti-a dat deja Dumnezeu ,Fii multumit! Este bine sa-ti stablesti obective,dar nu te mai concetra
intr-atat asupra rezultatului si invata sa te bucuri in Domnul cata vreme esti pe calea Lui

2)Teama. Teama te face sa fugi de ceva ce nu te urmareste .Este modalitatea deavolului
a)de a-ti rapi Pacea si stabilitatea:
b)de a te tulbura prin "dar daca..."
c) de a te impedica sa te increzi in Dumnezeu .Psalmistul a spus "Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic :ce pot sa-mi faca niste oamenii ?(Psalmul 56:4)

Cautarea multumirii in locuri nepotrivite .Dumnezeu a spus :"Poporul Meu...au
parasit Izvorul apelor vii,si si-au sapat puturi crapate ."Se spune ca ne petrecem primii 50 de ani cautand siguranta ,iar restul vietii cautand semificatia .Dar nu trebuie sa fie asa .

Un compozitor de cantari a scris:"in niciun alt Nume nu-i mantuirea ,ea este numai in Isus :"Te afli in cautarea multumirii? Incearca-L pe Domnul Isus !Zi de zi .Ceea ce gandesti ,ceea ce alegi si ceea ce faci este ceea ce devi.
Preluat din Cuvantil lui Dumnezeu
pentru astazi meditatii zilnice





Niciun comentariu: