~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 3 august 2024

"PUTEREA DE A RABDA"

"Scrie proorocia, si sapa-o pe table, ca sa se poata citi usor! Caci este o proorocie, a carei vreme este hotarata, se apropie de implinire, si nu va minti; daca zaboveste, asteapt-o, caci va veni si se va implini negresit. (Habacuc 2:2-3)

Rabdarea nu este acelasi lucru cu indeferenta; rabdarea ne duce cu gandul la o stanca foarte puternica ce rezista in fata tuturor intemperiilor .

Vederea lui Dumnezeu este izvorul rabdarii, deoarece ea ne da inspiratie morala.Vederea lui Dumnezeu este izvorul rabdarii,deoarece ea ne da inspiratie morala.Moise a rabdat nu pentru ca a fost devotat unui ideal al dreptatii si al datoriei, ci pentru ca L-a vazut pe Dumnezeu."El a staruit, ca vazundu-L pe Cel nevazut" (Evrei 11:27) 

Un om care L-a vazut pe Dumnezeu nu este devotat unei anumite cauze sau probleme; el Ii este devotat lui Insusi. Stii intotdeauna ca o viziune este de la Dumnezeu, datorita inspiratiei care vine impreuna cu ea; lucrurile care vin in viata ta aduc largire si vitalitate, deorece totul este activat de Dumnezeu.

Daca Dumnezeu te trece, pe plan spiritual -- asa cum L-a trecut pe Fiul sau in mod concret- printr-o perioada de ispitire in pustie, timp in care nu ai nici un cuvant de la El, tu sa ramai neclintit: puterea de a ramane neclintit exista , pentru ca-L vezi pe Dumnezeu.

"Daca zaboveste, asteapt-o."  Dovada ca am avut parte de viziune este faptul ca noi cautam mai mult decat am ajuns sa cunoastem. Este un lucru rau sa fim satisfacuti pe plan spiritual. "Ce Ii voi da Domnului?"(KJV) a spus psalmistul."Voi lua paharul mantuirii."

Noi suntem in stare sa cautam satisfacuti  in noi insine -" Am acum lucrul care imi trebuia: acum sunt cu totul sfintit; acum pot sta neclintit". Imediat ce spunem aceasta, suntem pe drumul spre dezastru. Cautarea noastra trebuie sa depaseasca cunoasterea noastra. 

"Nu ca am castigat premiul sau ca am ajuns desavarsit."Daca avem numai ceea ce am experimentat, nu avem nimic, dar daca avem inspiratia viziunii lui Dumnezeu, avem mai mult decat putem experimenta. Fereste-te de pericolul relaxarii spirituale! {OSWALD  CHAMBERS} 

Niciun comentariu: