~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 30 aprilie 2024

"IN CINE TI-AI PUS INCREDEREA...'


 "Sa ne uitam tinta la Capetenia si Desavarsirea credintei noastre, adica la Isus, care, pentru bucuria care-I era pusa inainte ,a suferit crucea a dispretuit rusinea, si sade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu.(Evrei 12:2) "In cine ti-ai pus dar increderea..." Isaia 36:5)

Citittorule, aceasta este o intrebare importanta. Asculta raspunsul Crestinului,si veszi daca este si al tau. "In cine ti-ai pus dar increderea?" 

"Eu cred", spune Crestinul, "intr-un Dumnezeu intreit Cred in Tatal, si stiu ca El m-a ales  "inainte de intemeierea  lumii"(Efeseni 1:4)

Cred ca El ma va ingriji in providenta Sa, ma va invata, ma va calauzi, si ma va corecta, daca este nevoie, ca sa ma aduca inapoi in casa Lui, unde sunt "multe locasuri" (Ioan 14:2)

Cred in Fiul. El este Dumnezeu din Dumnezeu, Omul Isus Hristos. Cred ca El imi spala toate pacatele prin jertfa Sa, si ma imbraca cu neprihanirea Lui desavarsita.

Cred ca El este Mijlocitorul meu, ca prezinta rugaciunile si dorintile mele in fata tronului Tatalui Sau. Cred ca va fi Avocatul meu si in Ziua cea din Urma, sa-mi pledeze cauza si sa ma indreptatiasca.

Cred in El pentru ceea ce este pentru ce a facut, si pentru ce a fagaduit sa faca. Cred in Duhul Sfant. El a inceput sa ma izbaveasca din pacatele innascute, si cred ca El le va izgoni pe toate.

Cered ca imi potoleste temperamentul, imi supune vointa, imi lumineaza intelegerea , imi corecteaza pasiunile, imi imi alina disperarea, imi ajuta slabiciunea si imi lumineaza intunericul. 

Cred ca El locuieste in mine si in viata mea; domneste in mine ca Rege, imi sfinteste spirtul, sufletul si trupul, si ma face sa locuiesc cu :mostenirea sfintilor , in lumina" (Coloseni 1:12) pentru totdeauna".

Oh, binecuvantata incredere! Este o binecuvantare sa te increzi in Cel a carui putere , nu va slabi niciodata, a carui dragoste nu va pieri niciodata a carui bunatate nu se va schimba niciodata, a carui intelepciune nu va scadea niciodata, si a carui bunanate desavarsita nu va fi niciodata micsorata!

Bine cuvantat esti si tu cititorulr, daca ai credinta! Cu ea, te vei bicura de pace acum, si de slava in viata viitoare, Temelia credintei tale nu se va zgudui niciodata.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: