~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 aprilie 2024

SA NE APROPIEM DE DUMNEZEU CA OAMENI PACATOSI

" Si fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui! Caci cine se apropie de Dumnezeu, trebuie sa creada ca El este ,si ca rasplateste pe cei ce-L cauta >(Evrei 11:6)

Cum poate un om sa intre intr-o relatie personala cu Dumnezeul cel viu, cata vreme este un pacatos? Raspunsul la aceasta intrebare il gasim doar in Biblie.

Primul pas catre Dumnezeu este credinta in El, asa cum ni S-a revelat El noua oamenilor. El spune despre Sine Insusi : " Eu ... am facut pamantul si l-am creat pe om pe el"  (saia 45:12) . 

Ingerii din cer marturisesc : "Sfant, sfant, sfant este Domnul ostirilor! (Isaia 6:3.

Apostolul Ioan afirma: "Dumnezeu este dragoste. Dragostea lui Dumnezeu fata de noi s-a aratat prin faptul ca Dumnezeu L-a trimis in lume pe singurul Sau Fiu, ca noi sa traim prin El" ( Ioan 4.8,9)

Al doilea pas catre Dumnezeu este constientizarea faptului ca noi, ca oameni pacatosi, nu putem sta inaintea Lui. Profetul s-a rugat astfel: " Ochii Tai sunt asa de curati , ca nu pot sa vada raul"  (Habacuc 1:13)Am pacatuit si avem nevoie de iertarea pacatelor noastre pentru a putea veni la Dumnezeu

 Al treilea pas Catre Dumnezeu ne conduce cu pacatele la Fiul Sau Isus Hristos, care a devenit Om acum mai bine de 2.000 de ani si care a murit pentru noi pe cruce.

Hristos , de asemenea, a suferit o singura data pentru pacate, Cel Drept pentru cei nedrepti, ca sa ne aduca la Dumnezeu" (1 Petru 3:18)

Cand venim cu pacatele noastre la Domnul Isus, Dumnezeu ne absolva de orice vina si ne accepta ca si copii ai Sai. De atunci nimic nu ne mai impedica sa fim fericiti in prezenta Lui.(Imi vei arata cararea vietii; inaintea Fetei Tale sunt bucurii nespuse, si desfatari vecinice in dreapta Ta. (Psalmul 16:11){Samanta buna}


Niciun comentariu: