~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 27 martie 2023

"DOMNUL A FACUT LUCRURI MARI PENTRU NOI".


" Da, Domnul a facut lucruri mari pentru noi, si de aceea suntem plini de bucurie. (Psalmul 126:3)    " " "Cand striga cei fara prihana ,Domnul aude, si-i scapa din toate necazurile lor.(Psalmul 34:17)                 "Mare esteDomnul si foarte vrednic de lauda, si marimea Lui este nepatrunsa.(Psalmul 145:3)

Unii crestini sunt tentati sa vada doar parteea intunecata a lucrurilor si sa gandeasca mai degraba la primejdiile prin care au trecut, decat la minunile pe care le-a facut Dumnezeu pentru ei.

Intreaba-i care este impresia lor despre viata de crestin si iti vor descrie vesnicele lor conflicte, adanca lor mahnire, incercarile grele si pacatosenia din inimile lor, fara cea mai mica aluzie la indurarea  si ajutorul lui Dumnezeu.

Dar un crestin al carui suflet este sanatos va spune plin de bucurie : "voi vorbi, dar nu despre mine, ci despre onoarea lui Dumnezeului meu.

M-a scos din groapa pieiri din fundul mocirei; mi-a pus picioarele pe stanca , si mi a intarit pasii. Mi-a pus in gura o cantare noua, o lauda pentru Dumnezeul  nostru. (Psalmul 40:2-3) Domnul a facut lucruri mari pentru [ mine], de aceea [sunt plin ] de bucurie".

O asemenea experientapura este cea mai buna declaratie  pe care o poate face un copil al lui Dumnezeu. 

Este adevarat ca suferim incercari, dar este la fel de adevarat ca suntem izbaviti de ele. Este adevarat ca luptam ci viciile si suntem pe deplini constienti de acest lucru , dar este la fel de adevarat ca  avem un Mantuitor atotputernic,  care a invins aceste vicii si ne poate scapa de stapanirea lor.

Privind in urma, ar fi gresit sa nu recunoastem ca am fost in Mlastina Disperarii si am trecut prin Valea Umilintei, dar ar fi la fel de rau sa uitam ca am trecut prin ele in mod sigur si proftabil ; nu am ramas blocati, multumita atotputernicului Nostru Ajutor si Conducator, care ne-a scos si ne-a "datbelsug" (Psalmul 66:12)

Cu cat mai mari sunt necazurile noastre , cu atat mai puternice trebuie sa fie multumirile catre Dumnezeu, care ne-a condus in siguranta si ne-a pastrat pana acum.

Durerea noastra nu poate sa acopere meleodia laudei; amaraciunile sunt parte din cantecul vietii noastre: "Domnul a facut lucruri mari pentru noi, Si de aceea suntem plini de bucurie." {CHARLES H. SPURGEON}


Niciun comentariu: