~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 2 septembrie 2022

INCREDE-TE IN DOMNUL

"Nu te teme caci Eu sunt cu tine;nu te uita cu ingrijorare,caci Eu sunt Dumnezeul tau ;Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor,Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:10)

Crestine, nu ar trebui sa te temi de sosirea vestilor rele. Daca esti suparat din cauza lor, cu ce te deosebesti de ceilalti oameni ? 

Ceilalti oameni nu au un Dumnezeu la care sa mearga. Ei nu l-au simntit niciodata credinciosia, asa cum ai facut tu.

Nu este de mirare ca sunt doborati de ingrijorare si coplesiti de de frica dar tu declari ca ai un alt fel de spirit. Tu ai fost "nascut din nou (...) la o nadejde vie" (1petru 1:3), si inima ta traieste in cer, nu in lucrurile pamantesti.

Dar daca esti vazut la fel de ingrijorat ca ceilalti,  care este valoarea harului pe care spui ca l-ai primit ? Unde este demnitate naturii noi pe care pretinzi ca o ai? 

Daca esti plin de teama, ca si  ceilalti,  vei fi condusi, fara indoiala, la acelasi pacate ca ei ,sub incercarea acelorasi imprejurari.

Cei lumesti, atunci cand sunt coplesiti de rele, se razvratesc impotriva lui Dumnezeu, Ei murmura  si cred ca Dumnezeu ii trateaza prea aspru.

Vei cadea si tu in acelasi pacat? Il vei provoca pe Domnul asa cum fac ei? Mai mult , oameni nepocaiti apeleaza la mijloace neindemne ca sa scape de greutati, si e sigur ca si tu vei face la fel daca cedezi presiuni prezente.

Increde-te in Domnul, si " nadajduieste in El" (Psalmul 37:7) Cea mai sigura cale este sa faci ceea ce a facut Moise la Mare Rosie: "Stati pe loc, si veti vedea izbavirea pe care v-o va da Domnul." (Exod ul 14:13)

Daca dai frau liber temerilor atunci cand auzi vesti rele, nu vei fi in stare sa infrinti necazul cu calmul care te intareste pentru datorie si te sustine in incercari.

Cum poti sa sa Il slavesti pe Dumnezeu daca esti lasi? Sfinti au cantat adesea lauda lui Dumnezeu in foc ,iar tu o sa te indoiesti si o sa disperi, de parca nu ai avea nici un ajutor, si astfel o sa-L maresti pe Cel Prea  Inalt? 

Incurajeaza-te, deci, si intemeaza-ti  credinta pe credinciosia Dumnezeului legamantului nu lasa sa ti se "tulbure inima, nici sa se inspaiminte"(Ioan 14 :27){CHARLES H. SPURGEON)
 

Niciun comentariu: