~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 24 septembrie 2022

" DUMNEZEU ESTE O FIINTA INFINIT DE MINUNATA!


 "Dumnezeul rabdarii si al mangaierii sa va faca sa aveti aceleasi simtaminte, unii fata de altii,  dupa pilda lui Hristos Isus; pentru ca toti impreuna, cu o inima si o gura, sa slaviti pe Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos.(Romani 15:5-6)

Dumnezeu cauta barbati si femei ale caror inimi sunt indreptate spre El si care se vor increde mereu in El orice ar dori El sa faca cu vietile lor.

Dumnezeu este gata  si doreste sa lucreze cu mai multa putere ca alta data prin poporul Sau, si ceasul secoalelor bate ora 11.

Lumea priveste si asteapta sa vada ce poate face Dumnezeu intr-o viata dedicata Lui. Si nu numai lumea asteapta, ci Dumnezeu Insusi asteapta sa vada cine va fi cel mai devotat om care a trait vreodata :

dornic sa fie nimic. pentru ca Hristos sa poata fi totul; acceptand in totalitate scopurile lui Dumnezeu ca fiind ale lui; primand smerenia, credinta, dragostea si puterea lui Hristos, 

dar neimpiedecand niciodata planul lui Dumnezeu, ci lasandu-L intotdeauna sa-Si continuie lucrarea Sa minunata. C.H.P.

Nu exista nici o limita la ceea ce Dumnezeu poate sa faca prin tine, cu conditia ca sa nu cauti gloria ta personala.

Gerge Mueller, la mai mult de 90 de ani, cand s-a adresat  unor slujitori si altor lucratori crestini, a spus: "Eu m-am intors la Dumnezeu in Noiembrie 1825, dar n-am ajuns sa-mi predau toata inima decat dupa patru ani, in iulie 1829.

Atunci am realizat ca dragostea mea fata de bani, renume, pozitie, putere si placeri lumesti s-a dus. Dumnezeu, si numai El, a devenit totul meu in toate.

In El am gasit tot ce aveam nevoie, si nu-mi mai doream nimic altceva . Prin harul lui Dumnezeu, intelegerea  suficientei Lui a ramas pana in ziua aceasta, facand din mine un om fericit. Aceasta m-a facut sa ma intereseze lucrurile lui Dumnezeu.

Si astfel, dragi credinciosi , va intreb cu toata dragostea, vati predat toata inima lui Dumnezeu, sau mai este ceva in viata voastra la care refuzati sa renuntati, in ciuda chemarii lui Dumnezeu?

Inainte de momentul care mi-am predat viata, citeam putin din Scripturi, dar preferam alte carti. Dar din momentul acela  adevarul pe care El mi l-a relevat despre Sine Insusi a devenit o binecuvantare inexprimabila. 

Acum pot sa spun cu onestitate din adancul inimii ca Dumnezeu este o Fiinta infinit de minunata.Va rog, sa nu fiti multumiti niciodata pana nu veti putea spune si voi din launtru sufletului vostru:"Dumnezeu este o Fiinta infinit de minunata !{Izvoare in desert}

Niciun comentariu: