~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 18 iulie 2022

" MA INCRED IN TINE "


 "Iata, chiar daca ma va omori, tot ma voi increde in El. (Iov 13:15, KJV) Caci stiu in cine am crezut.(2Timotei 1:12)

N-am sa ma indoiesc, chiar daca toate corabiile mele de pe mare vin acasa purtate de vant cu catargele si velele rupte; Voi credea ca Mana care nu greseste niciodata. Lucreaza prin experiente aparent rele, spre binele meu.

Si chiar daca plang pentru ca velele acelea sunt zdrentuite. Tot voi striga, in timp ce sperantele mele cele mai bune zac naruite: "Ma incred in Tine".

N-am sa ma indoiesc, chiar daca toate rugaciunile mele se intorc . Fara raspuns din tara linistita  si neprihanita de sus; voi crede ca este o dragoste plina de intelepciune care a refuzat aceste lucruri dupa care tanjesc.

Si chiar daca uneori nu ma pot aptine sa nu ma intristez. Totusi pasiunea curata a credintei mele neclintite va arde stralucitoare.

N-am sa ma indoiesc, chiar de ar ploua cu necazuri, si problemele ar roi ca albinele in jurul unui stup. Voi crede ca inaltimile la care vreau sa ajung; se pot atinge doar prin chinuri si dureri.

Si chiar daca gem si ma chircesc sub crucile mele, totusi voi vedea prin cele mai severe pierderi ale mele Maretul castig.

N-am sa ma indoiesc. Credinta aceasta e bine ancorata. Ca o corabie entasa, sufletul meu infrunta fiecare furtuna; atat de mare este curajul lui care nu va cade in fata puternicei si necunoscutei mari a mortii.

Un marinar batran spunea odata :"In furia furtunilor trebuie sa facem un singur lucru, pentru ca este o singura cale de supravietuire: trebuie sa indreptam corabia intr-o pozitie  sigura si s-o mentinem asa."

Si asta draga crestine, trebuie sa faci si tu. Cateodata ca si Pavel, in mijlocul furtunii care se deslantuie asupra ta, nu poti vedea soarele, sau stelele care  sa te ajute sa navighezi.

Acesta este momentul cand poti face doar un singur lucru pentru ca este o singura cale. Ratiunea nu te poate ajuta, esperientele din trecut nu te vor lumina, si nici chiar rugaciunea nu-ti va ajunge vreo consolare. O singura cale ramane: trebuie sa-ti pui sufletul intr-o singura pozitie si sa-l mentii acolo.

Trebuie sa te ancorezi tare in Domnul. Si apoi, orice ar veni  - -uragane, valuri, furtuni, tunete, fulgere, stanci ascutite, sau talazuri violente -- trebuie sa te prinzi de carma, 

mentinandu-ti increderea ferm in credinciosia lui Dumnezeu, in promisiunile legamantului Sau si-n dragostea Sa eterna in Domnul Isus Hristos.{Richard Fuller

Niciun comentariu: