~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 3 octombrie 2021

"PE CEL CE VINE LA MINE, NU-L VOI IZGONI AFARA."


"Adevarat ,adevarat va spun ,cine asculta cuvintele Mele,si crede in Cel ce M'a trimis, are viata vesnica
si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata."(Ioan 5:24)

Nu exista nicio limita pentru durata acestei promisiuni. Ea nu spune " nu voi izgoni un pacatos care vine pentru prima data", ci nu-l voi izgoni afara".

Cuvintele originale din greaca pot fi traduse astfel " nu, nu il voi izgoni " sau niciodata, niciodata nu il voi izgoni".

Aceasta inseamna ca Christos nu va izgoni un credincios care vine pentru prima data, si ca, asa  cum nu-l izgoneste pentru prima data nu-l va izgoni pana la urma. 

Crezi ca credinciosul mai pacatuieste dupa ce vine?  "Dar daca vineva a pacatuit avem la Tatal un Mijlocitor, pe Isus Christos, Cel Neprihanit" (1 Ioan 2:1)

Crezi ca credinciosul se poticneste?  "Le voi vindeca vatamarea adusa de neascultarea lor, li voi iubi cu adevarat! Caci mania Mea s-a abatut de la ei ! Osea 14:4)

Totusi credinciosul,  poate cadea in ispita ."Si Dumnezeu, care este credincios, nu va ingadui sa fiti ispititi peste puterile voastre; ci, impreuna cu ispita, a pregatit si mijlocul sa iesiti din ea, ca s-o puteti rabda." (1Corinteni 10: 13)

Credincisul poate cadea in pacat, ca si David. Da, dar El il va curata cu isop, iar pacatosul va fi curat; El il va spala si va fi mai alb decat zapada. (Psalmul 51:7)

"Ii voi curati de toate nelegiuirile " (Ieremia33:8)

Odata in Christos, in El ramanem pe vecie. Si nimeni de iubirea Lui departe nu ne poate tine."Eu le dau viata vesnica "oilor Mele, spune El '"in veac nu vor pieri si nimeni nu le va smulge din mana Mea" (Ioan :10-28)

Ce spui de asta minte slaba si tremuranda?  Nu este o mare indurare sa stii ca, atunci cand vii la Chritos, nu vii la unul care te trateaza bine un timp si apoi te izgoneste, ci la Unul care te primeste si te face mireasa Lui, ca sa ramai asa pentru totdeauna?

Nu primi " un duh de robie, ca sa mai aveti frica", ci primeste un duh de infiere, care ne face sa strigam Ava, adica Tata" (Romani 8:15). O cat har este in aceste cuvinte: nu-l voi izgoni afara"! [CHARLES H. SPURGEOM]

Niciun comentariu: