~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 6 august 2021

VIATA EXTRAORDINARA


"Va las pacea va dau pacea Mea. Nu v'o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se 
 inspaimante.(Ioan 14:27)  "Departeaza-te de rau, si fa binele; cauta pacea si alearga du pa ea.(Psalmul 34:14)

Ori de cate ori in viata noastra vin vremuri de restriste, suntem tentati sa Il invinuim pe Dumnezeu.Insa vina ne apartine noua. nu lui Dumnezeu.

A-L invinui pe Dumnezeu este dovada faptului ca refuzam sa renuntam la ascultarea intr-un anumit domeniu din viata noastra. Insa de indata ce renuntam la ea, totul devine pentru noi limpede ca lumina zilei. 

Atata vreme cat incercam sa slujim doi stapani, pe noi insine si pe Dumnezeu, ne vom confrunta cu dificultati, insotite de indoiala si confuzie. Atitudinea noastra trebuie sa fie una de incredere absoluta in Dumnezeu.

Odata ce ajungem in acel punct ,  nimic nu este mai usor decat sa traim o viata de crestin.. Dificultatile se abat asupra noastra atunci cand incercam sa uzurpam autoritatea Duhului Sfant pentru implinirea propiilor scopuri

Semnul aprobarii lui Dumnezeu, ori de ori asculti de El ,este pacea. El timite o pace incomensurabila si profunda; nu o pace fireasca, asa "cum o da lumea", ci pacea lui Isus. 

Ori de cate ori pacea nu vine, asteapta pana va veni sau cauta sa afli de ce nu vine. Daca actionezi calauzit de propiul impuls sau dintr-un sentiment de eroism, ca sa fi vazut de altii, nu vei simti pacea lui Isus.

Acest lucru nu arata niciun fel de unitatea cu Dumnezeu sau incredere in El. Un duh de simplitate, claritate si unitate ia nastere prin Duhul Sfant, nu prin deciziile tale. Dumnezeu contrcareaza decizile noastre indaratnice printr-un apel la simplitatea si unitate.

Intrebarile se nasc in mintea mea ori de cate ori incetez sa ascult de El. Atunci cand ascult de Dumnezeu, problemele apar, nu intre mine si Dumnezeu, ci ca un mijloc prin care sa-mi mentin mintea intr-o cercetare continua si plina de uimire a adevarului revelat al lui Dumnezeu.

Insa orice problema care apare intre mine si Dumnezeu este rezultatul neascultarii. Orice problema care apare in timp ce ascult de Dumnezeu (si vor aparea multe)  imi intensifica bucuria nespus de mare, deoarece stiu ca Tatal meu cunoaste situatia si Ii pasa de mine,si pot sa astept si sa anticipez modul in care El va rezoplva problemele.{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: