~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 9 august 2021

APROPIE-TE CU CURAJ DE TRONUL HARULUI



 "Dar Dumnezeu Isi arata dragostea fata de noi prin faptul ca, pe cand eram noi  inca pacatosi,Hristos a murit pentru noi. Deci ,cu atat mai mult acum,cand suntem socotit neprihaniti, prin sangele Lui, vom fi mantuiti prin El de mania lui Dumnezeu.(Romani, 5:8-9)

Tatal nostru ceresc ne trage adese cu funii de dragoste, dar oh cat de sovaitori suntem noi cand alergam spre El! Cat de greu raspundem indemnurilor Sale blande! 

El vrea  sa avem o credinta simpla in El, dar noi nu am ajuns inca la increderea lui Avram .Noi nu ne lasam grijile lumesti in seama lui Dumnezeu ci, ca Marta, ne impovaram cu prea multa servire.

Credinta noastra slaba nu aduce roade sufletului; noi nu ne deschidem gura larg, desi Dumnezeu a promis sa ne-o umple (vezi Psalmul 81:10) 

Nu te invita El in seara aceasta sa ai incredere in EL! Nu-L auzi cum spune "Vino fiul Meu si ai credinta in Mine. Perdeaua s-a sfasiat.

Intra in prezenta Mea si apropie-te cu curaj de tronul harului Meu.Sunt demn de toata increderea ta;lasa-ti grijile asupra Mea.Scutura praful grijilor, si puneti vesmintele de sarbatoare?" 

Dar, desi suntem chemati cu iubire sa ne incredem in binecuvantarile harului, noi nu raspundem .Altadata, El ne cheama la partasie cu cu El 

Noi stam pe pragul casei lui Dumnezeu; El ne invita sa venim in sala de ospat si sa cinam cu El, dar noi refuzam onoarea.

Mai sunt camere secrete nedescoperite inca; Isus ne invita sa intra in ele, dar noi ne retragem inapoi.Rusine inimilor noastre reci! 

Nu suntem demni de Domnul Isus, nu suntem pregatiti sa-I fim slujitori, si cu atat mai putin mirese.

Totusi, El ne-a chemat sa fim carne din carnea Lui si os din oasele LuI,logoditi cu El printr-un legamant slvit.Aceasta este dragoste!

Dar dragostea aceasta nu accepta refuzuri. Daca nu ascultam invitatiilor blande ale iubirii Sale,El ne va timite pedepse care sa ne aduca mai aproape de El. El va face tot ce trebuie ca sa te apropie de Sine.  

Ce copii nebuni suntem ,refuzam funiile de iubire si cerem lovituri de bici, fiindca Isus stie sa foloseasca biciul in favoarea noastra! {CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: