~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 20 august 2021

DUMNEZEU RAMANE DUMNEZEU !




"   A uitat Dumnezeu sa aiba mila? Si-a tras El, in mania Lui, inapoi indurare?  (Psalmul 77:9)

Oameni trec prin situatii care ii afecteaza puternic.Viata lor este impovarata foarte mult si nu mai vad nici o cale de iesire.

Ei sunt dezamagiti  de viata, pentru ca au fost mult timp bonlavi, sau au parte de dureri mari, sau nu mai vad nicio speranta de insanatosire.

Au incercat tot felul de remedii si chiar s-au rugat lui Dumnezeu, sperand ca situatia se va schimba in curand. dar totul pare in zadar!

Un om trece prin experiente amare este dezamagit de Dumnezeu si se indoieste de bunatatea Sa. Dar totusi Dumnezeu ramane Dumnezeu, chiar daca cineva se indoieste de El sau Il respinge.

Existenta lui Dumnezeu si El Insus nu depind de ceea ce gandim sau simtim noi, de ceea ce experimentem  sau de ceea ce facem noi.

Dumnezeu este Dumnezeu,  indiferent daca El  ne ia durerile sau le permite in viata noastra. S-ar putea ca ca El sa nu ne ia toata durerea, dar El ne poarta prin durere.

El nu implineste toate rugaciunile noastre, dar El aude intotdeauna rugaciunile noastre si este aproape de noi. Dumnezeu este plin de har  si de indurare; cine se preda in mainile Sale va gasi pacea.

Parerea noastra despre Dumnezeu este cea care trebuie sa se schimbe.In (Psalmul 73:28), Asaf, cand s-a gandit de ce altora le mergea mai bine ca lui, a ajuns la urmatoarea concluzie: 

"Cat pentru mine ,fericirea mea este sa ma apropiu de Dumnezeu. In Stapanul Domnul mi-am pus increderea, ca sa istorisesc toate lucrarile Tale"

Cel care Il are pe Domnul Isus ca Mantuitor are un ajutor in orice situatie din viata, oricat de grea ar fi. El nu etste singur, se poate increde in Domnul sau . Ce minunat !{Samanta buna}

Dar tot voi lauda lucrarile Domnului caci imi aduc aminte de minunile Tale  de odinioara; da, ma voi gandi la toate lucrarile Tale, si voi lua aminte toate ispravile Tale.Dumnezeule, caile Tale sunti sfinte! ...(Psalmul 77:11-12)  

Niciun comentariu: