~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 8 octombrie 2020

VALOAREA OPORTUNITATILOR



"Nu voi M-ati ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi ;si v-am randuit sa mergeti si sa aduceti roada,si roada voastra sa ramana, pentru ca orce veti cere de la Tatal in Numele Meu, sa va dea.(Ioan 15:16)

                                "...pe Mine nu Ma aveti totdeauna."(Marcu14:7)

Ar trebui sa invatam bine valoarea oportunitatilor. Ele nu asteapta sa avem o dispozitie favorabila; in timp ce sovaim nedecisi, au si disparut. Apoi,  odata ce s-au dus,  nu se mai intorc.

Isus a spus ca orice era de facut pentru El trebuia facut imediat, pentru ca nu-L vor avea totdeauna cu ei.

A amana o fapta de iubire inseamna sa nu o faci niciodata; pentru ca odata ce El a plecat, atunci indiferent cat de mult ar dori ei sa faca un lucru frumos pentru El, va fi prea tarziu.

Pe saraci ii vor avea intotdeauna -  vor avea oricand ocazia sa se ingrijeasca de ei; insa orice fapta de dragoste doreau s-o faca pentru Isus, trebuia facut imediat.

Cuvantul Domnului nostru de aici trebuie sa fie o lectie profunda pentru noi. Sunt anumite lucruri pe care numai o data avem ocazia sa le facem.

Iata de exemplu, o mama, intr-o casa: ani de zile ea si-a dat viata intr-o slujire iubitoare, plina de renuntare la sine, revarsand-o,  asemenea mirului scump, pentru binele copiilor ei.

Acum a imbatrinit si, cand copiii ei o privesc, ea parca le-ar spune ; "Orice act de bunatate doriti sa faceti fata de mine, trebuie sa-l faceti acum, deoarece nu ma veti avea totdeauna cu voi.

Auzim de un vecin care este bonlav. Acum este vremea sa facem faptele de iubire pe care dorim sa le facem, pentru ca s-ar putea sa nu-l mai avem mult timp printre noi pe acest prieten. Poate maine nu va mai fi in viata.

Multe lacrami au fost varsate deasupra sicrielor si mormintelelor  de cei care ar fi dat totul pentru a-i avea inapoi pe cei morti, ca sa faca pentru acestia lucrurile pe care au neglijat sa le faca atunci cand i-au avut printre ei.

Cel mai bun moment pentru a face o fapta buna este acum.

Cineva a spus a spus in mod minunat urmatoarele: "Ma astept sa trec prin lumea aceasta doar o singura data. Asadar, daca este vreun bine pe care pot sa-l fac vreunui semen al meu,vreau sa-l fac acum.

Sa nu aman sau sa neglijez, pentru  ca nu voi mai trece inca o data pe drumul acesta."{J.R.Miller}

Niciun comentariu: