~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 28 aprilie 2020

ESTE EL ADEVARAT DOMNUL MEU?

























"Pentru ca nici Fiul omului n-a venit sa I se slujeasca, ci El sa slujeasca si sa-Si dea viata ca rascumparare pentru multi.(Matei 20 :24)

Bucuriea se naste atunci cand vad implinirea deplina a scopului specific pentru care am fost creat si nascut din nou, nu atunci cand reusesc sa sfarsesc cu bine ceva ce am ales eu sa fac.

Bucuria pe care a expermentat-o Domnul nostru venea din faptul ca El a facut ceea ce L-a trimis Tatal sa faca. Iar El ne spune:"Cum M-a trimis pe Mine Tatal, asa va trimit si eu pe voi"(Ioan 20:21).

Tie ti-a incredintat Domnul o lucrare? Daca da, trebuie sa fii credincios acelei lucrari - sa iti consideri viata valoroasa numai pentru scopul ducerii la indeplinire a lucrarii respective.

Stiind ca ai facut ceea ce te-a trimis Isus sa faci, gandeste-te cata  implinire vei avea cand Il vei auzi spunand: "bine rob bun si credincios" (Matei 25:21)

Fiecare dintre noi trebuie sa ne gasim locul potrivit in viata, iar din punct de vedere spiritual il gasim atunci cand Domnul ne incredinciaza o lucrare. Pentru a putea sa Il cunoastem mai mult decat ca Mantuitor personal.

De asemenea, trebuie sa fim dispusi sa experimentam impactul deplin al cuvintelor din Faptele apostolilor 9:16 - "it voi arata tot ce trebuie sa sufere pentru Numele Meu".

"Ma iubesti? "  Atunci "Paste oile Mele" (Ioan 21: 17). El nu ne ofera posibilitatea de a alege cum sa Il slujim; El ne cere loialitate absolut fata de misiunea pe care ne-o incredintiaza, credinciosie fata de ceea ce discernem atunci cand ne aflam in cea mai stransa partasie posibila cu Dumnezeu.

Daca Domnul Isus ti-a incredintat o lucrare, vei sti ca nevoia nu este totdeauna cu chemarea - nevoia este oportunitatea de  a pune chemarea in practica.

Chemarea este sa fii credincios lucrarii pe care ai primit-o  atunci cand ai fost intr-o partasie reala cu El. Asta nu inseamna ca exista o serie intreaga de lucrari diferite pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru tine.

Inseamna insa ca trebuie sa fii sensibil la ceea ce te-a chemat Dumnezeu sa faci, iar lucru acesta poate necesita uneori ignorarea unor cereri de slujire in alte domenii.{OSWALD CHAMBERS}


Niciun comentariu: