~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 1 ianuarie 2019

DUMNEZEU MERGE CU NOI!



























"Nu ti-am dat Eu oare porunca aceasta: Fii puternic si curajos? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi,
caci Domnul Dumnezeu este cu tine pe oriunde vei marge.(Iosua 1:19)

"Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu  te vor ineca; daca vei merge prin foc. nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau,Sfantul lui Israiel, Mantuitorul tau! (Isaia 43:2-3)

Ne aflam la inceputul unui alt an si nu stim ce va veni asupra noastra. Drumul vietii care ne sta in fata este necunoscut. In inimile noastre se pot ridica intrebari, temeri, indoiel. Care va fi starea sanatatii?
Vom putea face fata provacarilor din familie sau de la locul de munca? ce decizii va trebui sa luam?

La toate aceste intrebari, versetul citat ne da un raspuns incurajator: " Dumnezeul tau este cu tine pe oriunde vei merge". Nu suntem lasati singuri. Dumnezeul nostru merge cu noi in noul an.

El ne conduce, ne sfatuieste si ne sprijina in orice situatie. Pentru El, nicio intrebare nu este prea dificila, nicio lucrare prea grea si nicio problema, prea mare.

Pentru ca Dumnezeu merge cu noi, nu avem de ce sa ne temem. El cunoaste pericole care pandesc pe calea credintei. El ne poate pazi de pasii gresiti si ne poate ocroti de atacurile lui Satan. Cu ajutorul Sau putem sa ne sustragem influentele rele a lumii.

Pentru ca Dumnezeu merge cu noi, putem fi puternici si curajosi. El ne da in fiecare zi puterea necesara pentru munca noastra. Ceea ce ne incredinteaza El nu depaseste capacitatea noastra, pentru ca El nu suprasolicita pe nimeni.

El ne da curaj sa respingem cu hotarare raul si ne recunoastem de partea Domnului Isus. De aceea, sa traim cu Dumnezeul nostru si sa avem zilnic partasie cu El!{Samanta Buna}

Niciun comentariu: