~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 18 ianuarie 2019

DRUMUL SPRE TINTA




























V'am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.(Ioan 16:33)

"Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v'o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima nici sa nu se
inspaimante.(Ioan 14:27)

Sa traiesti fara nici un scop e cel mai rau lucru ce se poate inchipui. Ce mangaiere, insa, pentru noi, copiii lui Dumnezeu, in gandul ca Insusi Domnul a hotarat scopul vietii noastre! Intr-adevar rostul vietii noastre este sa ajungem asemenea chipului Domnului Isus Hristos. Si lucru acesta se poate infaptui numai pe drumul vietii noastre de pe pamant.

In mainile intelepte ale lui Dumnezeu se afla, chiar dinainte de intemeierea lumii, un plan,care cuprinde toate taramurile pe care se desfasoara viata noastra. Infaptuirea acelui minunat scop, pe care l-a hotarat Domnul in planul Sau, atarna de felul cum folosim imprejurarile prin care trecem.

Tocmai lucrurile prin care trecem zilnic sunt mijloacele pe care vrea sa le intrebuinteze Dumnezeu ,ca sa ne faca asemenea Domnului Isus. Tot ce ni se intampla in bine sau rau, nu are
alt scop decat sa lucreze la formarea sufletului nostru.

Indata ce ne insusim  acest fel de a privi oamenii si imprejurarile, vom vedea cum numai decat ,lucrurile neplacute din viata isi pierd ghimpii veninosi. Astfel, ne deprindem ca orice greutate pe care o intampinam s-o privim ca un prilej, ca un mijloc, prin care omul nostru launtric creste si ajunge matur.

Insa pacatul ne orbeste ochii si ne incurca mintea.Totusi indata ce o privire patrunzatoare ne descopera insemnatatea intamplarilor marunte de care  ne izbim zilnic, vom ajunge instare sa le folosim spre castigul nostru vesnic.

Uneori este foarte greu ca,in timpul incercarii sa vedem, la spatele ei, lucrarea lui Dumnezeu. De multe ori nici dupa incercare nu izbutim sa vedem lucru acesta. Sa se stie ,insa ca tocmai imprejurarile marunte si anevoioase ,prin care trecem ne dau putinta sa ducem o viata demna si vrednica de respect. {Dumitru Cornilescu}

Niciun comentariu: