~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 3 ianuarie 2017

LA INCEPUT, DUMNEZEU





















" Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos, care dupa indurarea Sa cea mare, ne-a nascut din nou prin invierea lui Isus Hristos din morti, la o nadejde vie, si la o mostenire nestricacioasa, si neintinata,si care nu se poate vesteji, pastrata in ceruri pentru voi.(1 Petru 1: 3-4)

"La inceput, Dumnezeu a facut cerurile si pamantul." Cu aceste cuvinte se deschide Biblia, Cuvantul lui Dumnezeu, si cu aceste cuvinte dorim sa inceapa noul an pentru fiecare cititor.

In toate si peste tot, Dumnezeu este Cel care incepe. El a inceput creatia, demostratia slavei si a puterii Sale suverane; El a inceput istoria prin crearea primului om, care nu este, asa cum spun unii, produsul unei lente evolutii, ci o faptura aparte, pe care Dumnezeu a marcat-o cu propia Sa ampreta, dandu-i in suflet, o ratiune si o constiinta morala.

La inceput de an, Dumnezeu vrea sa inceapa un dialog cu fiecare cititor; El doreste sa inceapa in noi o viata noua, pentru a ne conduce pe o cale noua, spre un scop nou.

La inceput, Dumnezeu... Acest adevar ar vrea sa se scrie cu litere mari in viata dumneavoastra si a mea. Este oare Dumnezeu la inceputul hotararilor noastre pentru acest inceput de an?

A asculta de Cuvantul lui Dumnezeu si a ne adresa Domnului prin rugaciune, inaintea orcarei activitati, inseamna a tine seama de El ca de interlocutorul privilegiat, ca de Acela pe care se poate conta pentru intreaga zi, pentru intregul an , pentru intreaga viata. {Samanta buna}

"Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau, care te iau de mana dreapta si-ti zic;Nu te teme de nimic,Eu iti vin in ajutor!(Isia 41:13)

" Nu  te teme, caci Eu sunt cu tine ; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor . Eu te sprijinesc cu drepta Mea biruitoare.(Isaia 41: 10) 



Niciun comentariu: