~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 30 ianuarie 2017

O BUSOLA SIGURA PE MAREA VIETII

















Caci Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator, mai taietor decat orice sabie cu doua taisuri: patrunde pana acolo ca desparte sufletul si duhul, incheieturile si maduva, judeca simtirile si gandurile inimii. (Evrei4:12)

Ceea ce este busola pentru marinar, aceasta este Cuvantul lui Dumnezeu pentru toti cei care merg pe calea vietii. Numai cel care tine mereu seama de acest indicator divin, merge sigur chiar si in noapte cea mai furtunoasa, mai intunecoasa.

Toate stancile in mare, pragurile de nisip, vartejurile sunt ocolite bine cu nava si in sfarsit urmeaza intrarea fericita in cort, cand poti exclama: "Multumiri fie aduse lui Dumnezeu!"

Parerile publice, obiceiurile si traditiile stravechi, toate  acestea nu sunt o busola sigura pentru calatoria spre vesnicie. Nu este de mirare daca esuezi , cand te conduci dupa astfel de lucruru.

Cineva a spus odata: "Biblia este lumina pentru a ne lumina, este stanca pentru a ne purta , este sabie pentru a ne proteja, este paine pentru a ne intari, este vin pentru a ne inviora, este harpa pentru a ne bucura, cheie pentru a ne descide poarta cerului."

Altcineva a apreciat astfel Biblia: "Una din minunile Cuvantului lui Dumnezeu este plinatatea ei extraoridinara . Nu este o carte din foite de aur, ci expresiile sale sunt bulgari de aur pur. "Ce ai scrie tu despre Biblie , daca ti s-ar cere acest lucru? Gandeste-te ca ea este Cuvantul lui Dumnezeu,adevar vesnic! {Samanta buna}

Ma-ncred in El, orice s-ar intampla /Pe drumul meu sau in viata mea / Fie ce-o fi in orice zi /
Cerescul Tata m-a calauzi

R: Ma-ncred in El, /El stie soarta mea / Pe stanca sus, sau in adanc de vai,/
Lovit de val, ajung la mal,/ Cerescul Tata m-a calauzi,/

Ma-ncred in El,oriunde as fi dus,/ Chiar in cuptor de foc as fi pus/ In suferinti sau bucurii /
Cerescul Tata  m-a calauzi ./

Ma-ncred in El , chiar si cand nu-nteleg, / Eu voia Lui intotdeauna-aleg ,/
Caci doar asa in slava Sa,/
Cerescul Tata m-a calauzi ! { Resurse Crestine :Autor necunoscut}

Niciun comentariu: