~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 16 ianuarie 2017

NU POTI REALIZA ACEASTA PRIN SFORTARI PROPII








"Dragostea lui Dumnezeu fata de noi s'a aratat prin faptul ca Dumnezeu a trimis in lume pe singurul Sau Fiu, ca noi sa traim prin El. Prea iubitilor daca astfel ne-a iubit Dumnezeu pe noi, trebuie sa ne iubim si noi unii pe altii. "(1 Ioan 4: 9-11
De aceea , dati-va si voi toate silintele ca sa uniti ...dragostea de frati cu....iubirea de oameni
(2 Petru 1:5-6-7)
Pentru cei mai multi dintre noi dragostea este ceva nedefinit; nu stim ce inseamna ea. Dragostea inseamna a prefera o persoana in locul altei, iar, din punct de vedere spiritual, Domnul Isus ne cere sa-L preferam pe El. Cand dragostea lui Dumnezeu este turnata in inimile noastre prin Duhul Sfant , este usor ca Domnul Isus Cristos sa fie pe primul loc, dar apoi trebuie sa punem in practica aceste lucruri despre care vorbeste Petru.

Primul lucru pe care-l face Dumnezeu este sa arunce afara din viata mea falsitatea si atitudinea pioasa. Duhul Sfant imi arata ca Dumnezeu m-a iubit nu pentru ca sunt vrednic de iubit, ci  deoarece este in natura Lui sa faca acest lucru."Acum" imi spune El, "arata aceasi dragostea altora
"Iubeste asa cum te-am iubit Eu".

Voi aduce in jurul tau oameni pe care nu-i poti respecta, dar trebuie sa le arati dragoste Mea , asa cum ti-am aratat-o si Eu tie ". Nu poti realiza aceasta prin sfortarile propii. Unii au incercat sa faca asta, dar au oboist repede.

"Domnul are indelunga rabdare... "Sa privesc inlauntru meu ca sa vad  cum a lucrat El cu mine. Faptul ca stiu ca Dumnezeu m-a iubit dincolo de orice limita, in ciuda pacatului, a josniciei , a egoismului si a rautatii mele, ma obliga sa merg in lume si sa-i iubesc pe altii in acelasi fel.

Dragostea lui Dumnezeu fata de mine este inepuizabila si eu trebuie sa-i iubesc pe altii de pe terenul dragostei lui Dumnezeu pentru mine. Cresterea in har se opreste in momentul cand imi ies din fire. Imi ies din fire pentru ca trebue sa traiesc alaturi de o persoana dificila. Sa ma gandesc cat de respingator am fost eu pentru Dumneze !

Sunt eu gata sa ma identific atat de mult cu Domnul Isus, incat viata si bunatate Lui sa se reverse prin mine tot timpul? Nici dragostea naturala si nici dragostea divina nu raman daca nu sunt cultivate. Dragostea este spontanta, dar trebuie mentinuta prin disciplina. {Oswald Chambers}

Niciun comentariu: