~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 13 ianuarie 2017

CONSTIENTA DE SINE















" Nu va ingrijorati de nimic; ci in orice lucru aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu,prin rugaciuni si cereri cu multumiri. Si pacea lui Dumnezeu,care intrece orice pricepere ,va va pazi inimile si gandurile,in Hristos Isus.(Filipeni 4:6-7)

Dumnezeu vrea ca noi sa traim o viata deplina in Domnul Isus Cristos, dar sunt momente cand acea viata este atacata din afara si atunci ne prabusim intr-un fel de introspectie-obicei pe care-l credem disparut.

Constienta de sine este primul lucru care va afecta plinatate vietii in Dumnezeu ; constienta de sine produce intotdeauna lupte. Constienta de sine nu este pacat; ea poate fi rezultatul unui temperament agitat sau al unei schimbari  bruste a imprejurarilor.

Voia lui Dumnezeu este ca noi sa fim desavarsiti in El. Orice lucru care tulbura odihna in El trebuie indepartata imediat, dar nu poate fi indepartat ignorandu-l, ci venind cu el la Domnul Isus Cristos.

Daca venim la El si-L rugam sa ne faca sa fim constienti de Domnul Cristos, El va face aceasta, pana cand vom invata sa ramanem in El.

Nu ingadui niciodata divizarea vietii tale in Domnul Cristos. Fii atent la sparturi, la divizarea vietii tale sub influienta prietenilor tai sau a circumstantelor; fii atent la orice ar putea rupe unitatea ta cu El si te-ar putea face sa te trezesti singur.

Nimic nu e atat de important ca ramanerea intr-o stare buna din punct de vedere spiritual. Marea solutie este una simpla: "Veniti la Mine".

Adancimea realitatii noastre , din punct de vedere intelectual , si moral , si spiritual, este testate prin aceste cuvinte. In masura in care nu ne conformam realitatii in fiecare detaliu al vietii noastre, vom prefera sa argumentam, in loc sa venim la Domnul Isus. {Oswald Chambers}

" Veniti la Mine, toti cei trudit si impovarati, si Eu va voi da odihna.Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre . Caci jugul Meu este bun si sarcina Mea este usoara." (Matei 11:28,29,30)


Niciun comentariu: