~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 29 decembrie 2015

TRECUTUL




















"Deci nu te teme, caci Eu sunt cu tine!  Nu te inspaimanta, caci Eu sunt Dumnezeul tau! Eu te voi intari, te voi ajuta  si te voi sprijini cu dreapta Mea izbavitoare! "(Isaia 41:10 )NTR

Siguranta cu privire la trecut."Dumnezeu aduce iarasi inapoi ce a trecut (Eclesiastul 3:15) La sfarsitul anului ne indreptam plini de dorinta spre tot ce a pregatit Dumnezeu pentru noi in viitor; totusi, intristarea isi poate ivi capul la amintirea zilelor ce au trecut.

Bucuria prezenta a harului lui Dumnezeu poate fi umbrita de amintirea pacatelor si greselilor de ieri .

Dar Dumezeu este si Dumnezeul zilelor noastre trecute si El ingaduie amintirea lor cu scopul de a transforma trecutul intr-un mijloc de crestere spirituala din viitor. Dumnezeu ne aminteste trecutul pentru a ne scapa de o siguranta falsa in prezent.

Siguranta cu privire la viitor." Caci Dumnezeu va merge inaintea voastra !" Aceasta este o revelatie a harului: Dumnezeu va sta de paza acolo unde noi am cazut. El va veghea sa nu fim prinsi din nou in aceleasi greseli,asa cum am face, cu siguranta,daca nu ar fi El ariergarda noastra.

Mana lui Dumnezeu se intinde spre trecutul nostru si ne curata constiinta.

Siguranta cu privire la prezent."Nu iesiti cu graba." Acum ,cand ne indreptam spre un nou an, sa nu o facem cu graba bucuriei impetuoase si pline de uitare, nici in fuga unei nechibzuinte impulsive, ci cu
putere rabdatoare a cunoasterii faptului ca Dumnezeu lui Israel va merge inaintea noastra.

Zilele de ieri ne aduc in fata lucruri ireparabile; este adevarat ca am pierdut ocazii care nu se vor mai intoarce niciodata, dar Dumnezeu poate transforma aceasta intristare distructiva intr-o atentie construtiva pentru viitor .

Lasa trecutul sa adoarma, dar lasa-l sa doarma la pieptul Domnului Hristos.Lasa trecutul ireparabil in mainile Lui si paseste in viitorului irezistibil impreuna cu El! { Oswald Chambers }

Niciun comentariu: