~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 decembrie 2015

TIMPUL DE AUR

"Imi aduc aminte de tine, de  zilele tineretii tale, de iubirea ta cand erai logodita, cand Ma urmai in pustiu, intr-un pamant nesemanat."(Ieremia 2;2)

Tinerii crestini care cauta in mod cinstit sa faca fata problemelor vietii trebuie sa-si dea seama ca tineretea este timpul de aur,mai mult decat oricare altul.

Este perioada cand puterile omului sunt intregi,simturile sunt perfecte si entuziasmul este deplin.Faptul ca Dumnezeu are o iubire deosebita pentru tineri este aratata clar in cartea

(Ieremia 2:2"Imi aduc aminte de tine ,de zilele tineretii tale de iubirea ta cand erai logodita,cand ma urmai in pustie intr-un pamant nesemanat".

Tineretea poarta in ea ceva deosebit .Dintr-un punct de vedere cu totul natural preferam pisicuta jucausa in locul pisicii care se misca anevoie pe alee. Manzul care paste ne opreste mai mult atentia decat calul obosit de varsta.

Si oriunde te-ai duce,te vei simti atras de copii si in mod tainic ai dori ca ei sa nu imbatrineasca niciodata.Si in domeniul spiritual ,Dumnezeu are o consideratie speciala pentru aratarile dragalase ale tineretii,pentru caldura celei dintai iubiri.

Lui ii place puterea, zelul si indrasneala celor tineri.El isi aminteste de devotamentul lor necalculat,
de supunerea lor plina de pasiune, de predarea lor de buna voie pentru El.  " Imi aduc aminte de iubirea tineretii tale pe cand erai logodita..."

Tineretea este timpul implinirii. Tineri pentru voi sunt aceste randuri! Scriptura nu este pentru distractie, ci ca sa devina parte din viata voastra.

Mintea omului se dezvolta pana la treizeci de ani.Saditii in ea cu elan tineresc,Cuvantul lui Dumnezeu! Nu ganditi ca memorarea Scripturii tine de abilitatea voastra, de agerimea insusirii pe de rost, pentru memorarea Scriputurii tine de interes.

Si cu cat veti invata mai mult pe dinafara, veti intelege lucruri noi, pe care nici nu le banuiti."Creeza in mine o inima curata, Dumnezeule, si inoieste inauntrul meu un duh statornic.Nu ma indeparta de la fata Ta si nu lua de la mine Duhul sfanteniei Tale. Da-mi iarasi bucuria mantuirii Tale si sustine-ma cu un duh binevoitor"(Psalmul 51:10-12)  { Autor necunoscut

Niciun comentariu: