~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 14 iulie 2015

SLUJIREA IN OCAZIILE DE FIECARE ZI




















Deci daca Eu,Domnul si Invatatorul vostru ,v-am spalat picioarele ,si voi sunteti datori sa va spalati picioarele unii altora."(Ioan 13:14)

A sluji in ocaziile de fiecare zi nu inseamna a ne alege noi imprejurarile,ei ci inseamna a fi cu totul ai lui Dumnezeu in orice situatie s-ar intampla sa ne aseze El

Caracterul pe care -l manifestam in imprejurarile in care ne aflam arata cum vom fi in alte situatii.

Lucrurile pe care le-a facut Domnul Isus erau lucrurile cele mai umile si mai obisnuite ;aceasta arata ca este nevoie de toata puterea lui Dumnezeu in mine ca sa pot face cele mai obisnuite lucruri asa cum le-a facut El.

Pot folosi un stergar asa cum l-a folosit El? Stergarele ,vasele ,sandalele ,toate lucruri obisnuite si neplacute din viata noastra arata mai bine decat orice materialul din care suntem facuti.

Este nevoie de intruparea in noi a Dumnezeului celui Atotputernic ca sa indeplinim asa cum trebuie cea mai umila sarcina.

"Eu v-am dat o pilda ca si voi sa faceti asa cum am facut Eu. " Uita-te la felul de oameni pe care ii aduce Dumnezeu in jurul tau si vei fi umilit sa descoperi ca acesta este modul Lui de a-ti desvalui ce fel de persoana ai fost in ochii Lui .

Acum ,spune El, arata fata de cei din jurul tau exact ce am aratat Eu fata de tine."O" ,spui tu ,voi face toate aceste cand voi ajunge pe campul de misiune."A vorbi astfel este ca si cum ai incerca sa produci munitii de razboi in transee -vei fi ucis in timp ce vei face aceasta.

Trebuie sa mai mergem "inca o mila "cu Dumnezeu.Unii dintre noi renunta la primii pasi ,deoarece Dumnezeu ne sileste sa mergem acolo unde nu mai putem vedea calea;spunem:

"Voi astepta pana ma voi apropia de creza cea mare".Daca nu alergam cu fermitate pe caile mici ,nu vom face nimic in situatii de criza.~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: