~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 26 iulie 2015

SUFERINTELE MANTUITORULUI NOSTRU





















 "Si la ceasul al noulea ,Isus a strigat cu glas tare:Dumnezeul Meu ,Dumnezeul Meu ,pentru ce M-ai parasit?"(Marcu 15:34)

Cand suferintele Mantuitorului nostru la cruce au ajuns la cel mai inalt grad ,a strigat catre Dumnezeu : Nu Te departa de Mine ..." ,dar nu a primit nici un raspuns,nici o privire de mangaiere,nici o mana de ajutor.

Cat de ingrozitor a trebuit sa fie acest fapt pentru Domnul care S-a increzut in Dumnezeu!Acele trei ceasuri de intuneric ,in care Domnul Hristos a fost parasit de Dumnezeu ,formeaza marea cotitura in lucrarea lui Dumnezeu in istoria omenirii.

Atunci marea problema a pacatului a fost rezolvata odata pentru totdeauna .Dumnezeu a trebuit sa-L paraseasca atunci, pentru ca acum harul
sa domneasca prin dreptate spre viata vesnica prin Isus Hristos Domnul nostru.

Acest har este acum partea fiecarui rascumparat.Raspunsul la intrebarea din versetul de astazi suntem noi ,care am venit la Mantuitorul in credinta.

Domnul Isus Hristos a fost parasit de Dumnezeu pentru noi ,Pentu ca El a fost purtatorul pacatelelor noastre in judecata lui Dumnezeu.

Intr-o vesnica adorare vom cugeta asupra motivelor care L-au determinat pe Mantuitorul sa sufere in locul nostru .

Aceasta cugetare asupra suferintilor Mantuitorului sa fie partea tuturor celor mantuiti si inimile lor sa inalte Persoana Sa demna de lauda si de adorare.

Domnul Isus Si-a dat viata din dragoste pentru Dumnezeu si din dragoste pentru cei pe care i-a castigat ca mostenirea Sa.

Dragostea Domnului Isus ramane pentru cei credinciosi ceva de nepatruns ei o pot numai adora cu uimire! ~ Samanta buna~
"Dar El era strapuns pentru pacatele noastre,zdrobit pentru faradelegile noastre.Pedeapsa care ne da pacea, a cazut peste El ,si prin ranile Lui suntem tamaduiti."(Isaia 53 :5)

Niciun comentariu: