~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 7 iulie 2015

"PUTEREA DE IMPOTRIVIRE"

















"Stiu ,in adevar ,ca nimic bun nu locuieste in mine ,adica in firea mea pacatoasa,pentruca ce-i drept am vointa sa fac binele ,dar n-am puterea sa-l fac.
Caci binele ,pe care vreau sa-l fac ,nu-l fac,ci raul pe care nu vrea sa-l fac,iaca ce fac!"(Romani 7:18-19)
Fiecare crestin are "o personalitate impartita".El este un camp de batalie viu in care binele si raul se lupta pentru suprematie.Credinciosul are inca vechile tendinte de a pacatui,dar are si noile dorinte de a-I fi placut lui Dumneze.

Conflictul acesta interior poate fi foarte neplacut ,dar el nu trebuie sa ne invinga .Victoria in viata crestina este posibila, nu prin lupta noastra umana ,ci prin predarea vietilor noastre lui Dumnezeu,lasand ca Duhul Sfant sa preia conducerea in campul nostru de batalie.(Romani 6:13)

Ea nu este posibila prin puterea noastra de vointa, deoarece problema cu puterea de vointa este ca ea nu tine cont de faptul ca factorul opus poate fi mai puternic.E la fel cum afirma un fermier batran care a fost vazut intr-o zi luptandu-se cu un catar naravas.

In final cineva l-a intrebat:"Hei ,Sam ,unde iti este puterea de vointa ?" El a raspuns: Puterea mea de vointa e in regula ,dar ar trebui sa vii aici sa vezi ,puterea de ne-vointa, a acestui animal!"

Natura noastra carnala ,fiind in totalitate corupta ,vrea sa faca numai raul.Atunci cand trebuie sa faca binele ,nu are nimic altceva decat "putere de ne-vointa ".

De indata ce avem puterea de discernamant ca sa recunoastem lucrul acesta ,trebuie sa fugim la Domnul Cristos si sa-Llasam pe Duhul Sfant sa preia conducerea.

Te-ai predat pe deplin? Pana nu vei recunoaste ca puterea ta de ne-vointa este mai mare ca puterea ta de vointa si pana nu-ti vei darui puterii Lui intreaga viata ,vei avea mereu numai infrangeri.

Asa cum a recunoscut apostolul Pavel,singura noastra victorie poate fi numai "prin  Isus Cristos,
Domnul nostru.~H.G.B.~
"Multumiri fie aduse lui Dumnezeu ,prin Isus Cristos ,Domnul nostru ...Romani7:25)

Niciun comentariu: