~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 22 iunie 2015

UN FIU BUN SI ASCULTATOR


























"Copii ascultati in Domnul de parintii vostri,caci este drept ."Sa cinstesti pe tatal tau si pe mama ta "_
este cea dantai porunca insotita de o fagaduinta- "ca sa fii fericit si sa traiesti multa vreme pe pamant."
(Efeseni 6:1-2-3)

Un medic in varsta a povestit urmatoarea intamplare din viata sa: Intr-o zi calduroasa de vara, foarte aproape de satul nostru ,l-am intanlit pe tatal meu ,care dorea sa mearga la oras.

Era spre seara si cand m-a vazut ,m-a rugat :As dori sa mergi tu cu pachetul acesta pentru mine in oras."Primul meu gand a fost sa-l refuz.Eram un baietas de 12 ani care nu prea imi placea munca si de dimineata muncisem la fan.

Eram plin de praf ,obosit ,setos si asteptam cu nerabdare cina.Iar acum trebuia sa fac si drumul cel lung pana la oras!O,voce launtrica m-a retinut ca sa nu spun vorbe nepotrivite.Eu cred ca Dumnezeu m-a ferit sa spun ceva rau."Sigur, ca ma duc sa duc pachetul."

Blandul meu tata a pus mana pe umarul meu si a spus: "Iti multumesc ,dragul meu copil,tu ai fost totdeauna un fiu bun si ascultator!

Am dus pachetul si can m-am intors spre casa ,am vazut de o parte o multime de oameni in fata casei.Cand m-am apropiat mai mult ,unul din ei a alergat in calea mea cu lacrami in ochi,spunand:

"Abia ai plecat ,si tatal tau a cazut mort .Tie ti-a spus ultimele cuvinte."Eu sunt batran acum ,dar nu pot uita ultimele cuvinte ale tatalui meu: "Tu ai fost totdeauna un fiu bun si ascultator."
~ Samanta buna~
"Veniti fiilor si ascultati-ma caci va voi invata frica Domnului .(Psalmul 34:11)

"Eu - zice Domnul -te voi invata ,si-ti voi arata calea pe care trebuie s'o urmezi te voi sfatui,si voi avea privirea indreptata asupra ta."Psalmul 32:8)


Niciun comentariu: