~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 2 ianuarie 2015

DESTINAT PENTRU A FI SFANT


















"Ci dupa cum Cel ce v-a chemat este sfant ,fiti si voi sfinti in toata purtarea voastra .
Caci este scris: "Fiti sfinti ,caci Eu sant sfant." (1Petru 15-16)

Aminteste-ti permanent care este scopul vietii tale. Destinul omului nu este nici fericirea ,nici sanatatea ,ci sfintenia. In zilele de astazi avem mult prea multe dorinte si ne risipim in ele;
dorinte bune nobile si drepte care poate isi vor gasi implinirea,dar pe care Dumnezeu trebuie sa le faca sa nu mai aiba o asa mare importanta pentru noi.

Singurul lucru care conteaza cu adevarat este daca omul vrea sa-L accepte pe Dumnezeu care-I va face sfant.Oricare ar fi pretul omul trebuie sa aiba o relatie buna cu Dumnezeu.

Cred eu ca trebuie sa fiu sfant?Cred ca Dumnezeu poate sa vina in inima mea si sa ma faca sfant?
Daca,prin predica ta ,ma convingi ca nu sunt sfant ,voi fi indignat de aceasta predica.

Vestirea Evangheliei trezeste resentimente puternice,deoarece Evanghelia imi dezvaluie ca nu sunt sfant;dar, de asemenea ,ea trezeste o dorinta intensa .

Dumnezeu are un singur scop pentru om,si anume sfintirea.Singurul Sau scop este crearea de sfinti.Dumnezeu nu e o masina eterna de binecuvantat oameni;El n-a venit sa mantuiasca oamenii din mila;El a venit sa-i mantuiasca ,deoarece i-a creat ca sa fie sfinti.

Ispasirea inseamna ca Dumnezeu ma poate aduce inapoi la unitatea perfecta cu El prin moartea Domnului Isus Cristos,fara sa ramana nici o umbra intre noi.

Nu tolera niciodata ,din compasiune fata de tine sau fata de altii ,vreun obicei care nu este dupa voia unui Dumnezeu sfant.

Sfintenia inseamna puritate in umblarea ta ,in cuvintele care-ti ies din gura ,in gandurile pe care le nutresti -orice detaliu al vietii sa fie sub privirea lui Dumnezeu .

Sfintenia nu este numai ceea ce-mi da Dumnezeu ,ci ceea ce manifest eu din ce mi-a dat Dumnezeu.
~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: