~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 22 februarie 2014

NU TE LASA DOBORAT DE NEREUSITE



"Ti s-a aratat ,omule, ce este bine ,si ce alta cere Domnul de la tine,decat sa faci dreptate ,sa iubesti mila ,si sa umbli smerit cu Dumnezeul Tau?"(Mica 6:8)
"Nu te lasat biruit de rau ,ci birueste raul prin bine."(Romani12:21)
Dupa cum poti imagina,in copilarie am avut o paleta intreaga de de culori mov-albastru -cazaturi si "fete la podea ". M-am rostogolit de pe mese ,de pe scaune inalte ,paturi si rampe .Lipsandu-mi membrele superioare care sa-mi amortizeze cazaturile,de obicei aterizam pe barbie;ce sa mai spun despre nas si frunte.Am avut ce rabda de multe ori!

Insa niciodata nu am ramas la pamant.Exista un proverb japonez ce descrie foarte bine formula succesului meu :"Cazi de sapte ori,ridica -te de opt. "

Tu gresesti .Eu gresesc.Chiar si cei mai buni dintre noi gresesc,si toti ceilalti gresesc si ei.Cei care nu se ridica dupa infrangerea suferita considera adesea ca falimentul este inevitabil sfarsitul povestirii.Ceea ce trebuie sa ne amintim cu totii este ca  viata nu-i un test cu doua posibilitati:admis/respins.

Ci este un proces de incercari si multe nereusite .Cei care reusesc in viata sunt cei care dupa ce dau cu capul de pamant se salta mai sus,considerand ca nereusitele lor sunt niste experente temporale cu potential de invatare.

Fiecare persoana de succes pe care o cunosc a facut si greseli la un moment dat.Adesea ,acesti oameni spun ca greselile lor au fost esentiale succesului lor.Cand au cazut ,nu au iesit din joc.Dimpotriva si-au recunoscut problemele,au lucrat mai mult si au cautat solutii mai creative.

Daca au dat gres de cinci ori ,ei au incercat de cinci ori mai mult.Winston Churchill a inteles esenta acestui proces cand a spus :"Succesul este capacitatea de a merge mai departe de la o greseala la urmatoarea,fara a pierde din entuziasm."

Daca nu poti birui infrangerile ,s-ar putea sa le fi personalizat.Faptul ca pierzi la un moment dat nu te transforma automat intr-un falimentar ,la fel cum un baschetbalist mare care greseste o lovitura nu devine automat un abonat al bancii de rezerva.

Cat timp ramai in joc si continui sa te misti ,ai posibilitatea sa lovesti minge.Daca nu esti dispus sa faci ce ti se cere ,atunci  problema ta nu este falimentarea ,ci problema esti tu.Pentru a dobandi succesul trebuie sa te simti vrednic de el si apoi sa iti asumi resonsabilitatea de a face pasii necesari dobandirii lui. ~Nick Vujicic~

Niciun comentariu: