~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 3 mai 2013

LA GOLGOTA



"La ceasul al saselea ,s-a facut intuneric peste toata tara,pana la ceasul al noulea."~Marcu 15:33~

Acesta a fost momentul in care Domnul Isus ,incarcat cu pacatele noastre ,a suferit judecata lui Dumnezeu in locul vinovatilor.Despre ceea ce s-a petrecut in timpul acelor trei ore de suferinte de nespus, pe care Domnul Isus le-a indurat ,nu a putut fi data nici o descriere .Mantuitorul a fost singur sub povara pacatelor noastre.

"Si in ceasul al noualea Domnul Isus a srigat cu glas tare:"Eloi,Eloi.Lama sabactani'  care ,talmacit ,inseamna:"Dumnezeul Meu ,Dumnezeul Meu pentru ce M-ai parasit?"(versetul 34).Acest stigat exprima ceea ce s-a petrecut in timpul celor trei ore de intuneric ,care a acoperit pamantul .

Despartit de Dumnezeu din cauza nenumaratelor noastre pacate ,identificat cu pacatul ,Domnul Isus a vazut intorcand -Se de la El Fata lui Dumnezeu ,care are ochii prea curati pentru a vedea raul .

In acel moment unic in eternitate ,Domnul Isus a implinit ceea ce a simbolizat Jertfa pentru pacat in slujba levitica,Jertfa care nu se urca inaintea lui Dumnezeu ca o mireasma de un miros placut ,ci se ardea afara din tabara (Levitic4:12)

Ceea ce s-a petrecut in sufletul curat al Mantuitorului ,nu se poate cerceta ;acesta este nemarginit ,divin si vesnic.~Samanta buna~

Niciun comentariu: