~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 1 mai 2013

IN GRADINA GETSIMANI



"Tata ,daca voiesti ,departeaza paharul acesta de la Mine!Totus faca-se nu voia Mea ,ci a Ta."Luca 22:42~

Getsimani a fost ultimul loc de stationare pe calea Mantuitorului nostru inainte de cruce .Domnul Isus a primit din mana Tatalui paharul pe care l-a baut pe golgota.Intreaga amaraciune a paharului s-a aflat in fata sufletului Sau:suferintile ispasitoare si parasirea de Dumnezeu.

Luca relateaza despre aceasta clipa:"A ajuns intr-un chin ca de moarte si a inceput sa Se roage si mai ferbinte ;si sudoarea i se facuse ca niste picaturi mari de sange ,care cadeau pe pamant."(Luca 22:44)

Ce lupta puternica !Dar Domnul a biruit-o ! Dupa Chetsimani il auzim spunand: "...Nu voi bea paharul, pe care Mi l-a dat Tatal sa-l beau?(Ioan 18:11)

Ce scena sfanta!DomnulIsus se afla pe genunchi ,se ruga cu staruinta ,striga plangea, (Evrei 5:7).Sudoarea Ii devenise ca niste picaturi mari de sange,care cadeau pe pamant,iar ucenicii dormeau la o departare mica de El.Domnul a simtit adanc sfintenia lui Dumnezeu si cat de detestabil este pacatul ,a simtit dreptatea dumnezeiasca.si judecata care Il astepta,El a spus inca odata

 "Tata ",desi stia ca la cruce nu va primi nici un raspuns cand va striga"Dumnezeul Meu ,Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai parasit?"Aceasta lupta din Ghetsimani nu o putem intelege in adancimea ei ,dar sa nu uitam ceea ce a suferit Mantuitorul nostru acolo!~Samanta buna~


2 comentarii:

Ellie spunea...

O, ce frumoasa amintire de dragostea Domnului Isus pentru noi! Chiar am avut nevoie sa imi privesc ochii spre lucrarea desavarsita la Calvar. Si iti multumesc pentru cuvintele scrise.

Domnul Isus sa fie laudat in vietile noastre... si sa invatam de la El, sa ducem tot pana la capat.

Iti doresc un weekend binecuvantat!

Speranta spunea...


Ellie, multumesc pentru cuvintele tale frumoase si pline de har.
Apreciez vizita ta foarte mult!
Ma bucur intotdeauna ca iti faci timp sa citesti...
Si eu doresc,sa-mi amintesc de Jertfa Domnului Isus Hristos m-ai mult...Dragostea Lui pentru noi a fost aratata!
Este partea noastra sa-L iubim si sa-L slujim cu bucurie,Numele Lui sa fie laudat prin viata noastra!

O saptamana plina de har si bucurie iti doresc!