~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 22 mai 2013

FA UN PAS INAINTE !



"De aceea ,dati-va  si voi toate silintele ca sa uniti cu credinta voastra  fapta ;cu fapta cunostinta;cu cunostinta infranarea;cu infranarea ,rabdarea;cu rabdarea ,evlavia ;cu evlavia .dragostea de frati; cu dragostea de frati ,iubirea de oameni. ~1 Petru 1:5-6,7~

Voi ati mostenit natura divina,spune Petru in acest pasaj (v.4) ,acum concentrati-va atentia si formati-va obiceiuri,dati-va silinta ,folositi-va mintea."A aduga implica tot ce inseamna caracter.

Nici un om nu se naste ,fie in mod natural ,fie in mod supranatural,cu caracter;el trebuie sa-si formeze caracterul .Nu ne nastem nici cu obiceiuri ;trebuie sa ne formam obiceiuri pe baza noii vieti pe care Dumnezeu a pus-o in noi. Nu suntem meniti a fi niste exemplare luminate ,ci oameni obisnuiti din viata obisnuita,care arata minunea harului lui Dumnezeu in ei.

Munca de rand este piatra de incercare a caracterului .Marea piedica din viata noastra spirituala este aceea ca noi cautam sa facem lucruri mari .Insa "Isus a luat un stergar...si a inceput sa spele picioarele ucenicilor."

Sunt perioade cand nu exista nici ilumanare si nici un entuziasm deosebit,ci doar rutina zilnica,obligatiile obisniute .Rutina este modul lui Dumnezeu de a lucra in viata noastra intre momentele noastre de inspiratie.

Nu astepta ca Dumnezeu sa-ti faca parte de momente palpitate ,ci invata sa traiesti in domeniul muncii de rand prin putere lui Dumnezeu.

"A adauga "este dificil.Noi spunem ca nu ne asteptam ca Dumnezeu sa ne duca in cer pe petale de flori ,si totus actionam ca si cum acesta am astepta!Cel mai mic detaliu in care ascult de El are in spatele lui toata puterea harului lui Dumnezeu .

Daca-mi fac datoria nu de dragul datoriei ,ci deoarce cred ca Dumnezeu e Cel care imi randuieste imprejurarile vietii, atunci,chiar in momentul ascultarii mele am parte ,prin Ispasirea Domnului Cristos pe cruce,de intregul har minunat al lui Dumnezeu.~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: