~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 8 mai 2013

BINECUVANTAREA INCERCARILOR



"Ba mai mult,ne bucuram chiar si inecazurile noastre;caci stimca necazul aduce rabdare,rabdarea aduce biriuinta in incercare,iar biruinta aceasta aduce nadejdea.~Romani 53-3-4~
Aceasta este o fagaduinta care se implineste ,si nu este data numai de forma .Noi avem nevoie de rabdare ,si avem aici millocul prin care s-o capatam .Nu este alceva decat sa rabdam.;sa invatam sa rabdam,ca atunci cand inveti sa inoti.

Nu putem sa dobandim arta de a inota pe uscat,tot asa nu putem invata rabdarea fara incercare.Nu este cazul sa te ostenesti si sa te framanti ca sa castigi linistea sufletului,care vine numai daca te invoiesti in toate cu voia lui Dumnezeu.

Cu toate acestea versetul nostru stabileste un principiu care este contra legii firesti .Nepotrivirea cu firea pamanteasca aduce tulburare,neincredere si razvratire.numai lucrarea sfanta a harului aduce rabdare.

Noi nu batem graul ca sa scoatem praful,ci aceasta o face biciul necazului in aria lui Dumnezeu .Noi nu zbuciumam un om in toate felurile ,ca sa-i dam odihna;cu toate acestea ,Domnul asa se poarta cu copiii Sai.Desigur,acest fel de a lucra nu este al omului,dar contribuie foarte mult la slavirea intelepciunii Dumnezeului nostru.

Oh,sa-mi fie ingaduit harul de a fi binecuvantat prin incercarile mele si sa nu le impedic in lucrarea lor.Doamne,daca Te-as ruga sa indepartezi necazul ,Te voi ruga de zece ori mai cu staruinta sa ma feresti de nerabdare.

Doamne Isuse ,sapa in inima mea suferintele crucii Tale ,ca sa inteleg rabdarea Ta.~C.H.SPURGEON~

Niciun comentariu: