~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 9 ianuarie 2013

TESTUL SIMPLU



"Caci cu ce judecata judecati ,,veti fi judecati ;si cu ce masura masuratu ,vise va masura,"~Matei 7:2~

Aceasta afrmatie nu este o presupunere intamplatoare ,ci o lege eterna a lui Dumnezeu .Indiferent ce judecata emiti ,cu aceea vei fi judecat.Exista o diferenta intre razbunare si rasplata .Domnul Isus spune ca baza vietii este rasplata-"cu ce masura masurati ,vi se va masura ".

Daca ai fost aspru in gasirea defectelor altora ,aminteste-ti ca aceasta va fi exact masura care vei fi judecat .Viata te plateste cu aceesi moneda . Aceasta lege functioneaza de la tronul lui Dumnezeu pana jos la noi.(Psalmul 18:25-26).

Romani 2 o aplica intr-un mod si mai clar spunand ca cel care ii critica pe altii este vinovat de acelasi lucru .Dumnezeu nu priveste numai la faptele in sine;El Se uita la posibilitatea de a le face.Mai intai ,noi nu credem ceea ce spune Biblia .

De exemplu ,credem oare aceste cuvinte ,si anume ca noi insine suntem vinovati de lucrurile pe care le carticam in altii?Motivul pentru care vedem iprocrizie insalaciune si lipsa de sinceritate in altii este deoarece toate acestea exista inpropiile noastre inimi.

Cea mai mare caracteristica a unui sfant este umilinta -"Da toate acele lucruri si altele si mai rele s-ar fi manifestat si in mine daca nu ar fi fost harul lui Dumnezeu ;de aceea nu am nici un drept sa judec."
Domnul Isus a spus :"Nu judecati ca sa nu fiti judecati ";daca judeci ,vei fi masurat exact dupa felul cum ai judecat.

Care dintre noi ar indrazni sa stea inaintea lui Dumnezeu si sa spuna:"Dumnezeul meu judeca-ma asa cum i-am judecat eu pe semenii mei?"Noi i-am judecat pe semenii nostri ca pacatosi;daca Dumnezeu ne-ar judeca in felul acesta ,am fi in iad .Dumnezeu ne judeca pe baza minunatei Ispasiri facute de Domnul Isus Cristos.
~ Oswald Chambers~

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Din păcate avem tendinţa de a judeca.Bine ar fi să ne judecăm mai mult pe noi înşine.
Să-ţi fie anul binecuvântat draga mea!
Îmbrăţişări din Vrancea!

Speranta spunea...


Numai harul lui Dumnezeu ne poate opri sa numai judecam pe altii.
Pentru mine spun:Cata nevoie am de eliberarea de a mai judeca pe altii.Am mult de judecat in mine.

Multumesc mult draga mea!
Imbratisari din California