~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 27 ianuarie 2013

CULEGI CEEA CE SEMENI



"Ci tu,cand faci milostenie ,sa nu stie stanga ta ce face dreapta ,pentruca milostenia ta sa fie facuta in ascuns si Tatal tau ,care vede inascuns,iti va rasplati ."~Matei 6:3-4~

"Buna dimineata ",spuse femeia in timp ce mergea spre omul care sedea pe jos.Omul ,incet ,s-a uitata in sus .Sigur aceasta femeie era obisnuita cu cele mai fine lucruri in viata .Haina ei era noua .Arata ca si cum niciodata nu ar fi ratat vreuna din mesele zilei .Primul gand a fost ca ea doreste sa rada de el ,ca multi altii.

"Lasa-ma in pace ",mormai el... Spre uimirea lui ,femeia continua sa stea in picioare. Ea zambea ...si dintii ei albi dispusi in randuri orbitoare.
"Ti-e foame?"intreba ea?

"Nu" ,raspunse el sarcastic ."Tocmai am sosit de la o masa luata cu presedintele .Acum pleaca!"Zambetul femeiii deveni si mai deschis .Deodata ,omul simti o mana delicata sub bratul sau ."Ce faci doamna "intreba el suparat ."Am spus sa ma lasi in pace". Chiar atunci aparu un politist .

"E vreo problema doamna ?intreaba el .
Nici o problema ,d-le " raspunse femeia "Incerc doar sa ridic acest om pe picioarele lui .Vreti sa ma ajutati ?"Politistul se scarpina in cap .Acesta e batranul Jack ,El tot da tarcoale pe aici de vreo doi ani >ce vreti cu el ?

"Vezi restaurantul de acolo ?' intreba ea ."Am de gand sa iau ceva de mancare pentru el si sa-l scot din frigul asta pentru un timp."
"Ai inebunit ,doamna ?" s-a impotrivit omul fara adapost .Nu vreau sa merg acolo ." Atunci simti maini puternice apucandu-i celalalt brat si ridicandu-l ."Da-mi drumul d-le ofiter .N-am facut nimic."

"Asta e un lucru bun pentru tine ,Jack raspunse ofiterul de politie l-au dus pe Jack in restaurant si l-au asezat la o masa intr-un colt indepartat ,era cam la miljocul diminetii, asa ca majoritate multimii de la micul dejun deja plecase si masa de pranz nu sosise inca.

Manager-ul pasi in restaurant si se aseza la masa lui ."Ce se intampla aici,ofiter?" intreba el.Ce-i cu toate astea ,omul aceasta,e vreo problema cu el ?"
"Aceasta doamna l-a adus aici ca sai se de de mancare,"raspunse politistul ."Nu aici !" raspunse menagerul suparat ."Sa ai o persoana ca acesta aici ,aduce nume rau afacerii noastre..."

Batranul Jack zambi cu un ranjet stramb .Vedeti ,doamna .Eu v-am spus asta .Si acum dati-mi voie sa plec.Eu n-am vrut sa vin aici de la inceput ."
Femeia se intoarse spre managerul restaurantului si zambi ......"Sir ,va este cunoscuta firma bancara
< EddyAsociatii > ceva mai jos pe strada ?"

"Sigur ca da ",raspunse nerabdator managerul ."Ei tin una din intalnirile saptamanale aici ,intr-una din salile mele de banchet ." "Si castigati o multime de bani procurand mancare pentru aceste intanliri saptamanale ?"
"Si ce are asta de-a face cu dumneavoastra?"
"Eu sir,sunt Penelope Eddy ,presedintele si CEO al companiei "
"Oh."
Femeia a zambit din nou
"Cred ca asta schimba lucrurile."~Va urma~


Niciun comentariu: