~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

LIBER, DAR TIE SUPUS



Stapaneste-ma, Isuse ,
Numai Tu deplin!
Taie-mi orice legatura,
Orice lant strain !
Si-n  lumina ta divina ,
Liber de pacat ,
Sa ma-nchin in adevarul
Tau cel minunat

R: Liber de orice-i firesc,
Liber de tot ce-i lumesc,
 Liber de tot ce-i strain ,
Liber sa fiu pe deplin.
Liber, dar Tie supus ,
Liber in Tine ,Isus!

Stapaneste-mi Tu vointa ,
Ca sa merg supus,
 Pe cararea vietii drepte
care duce -n sus .
Si, in voia Ta curata ,
Pururi sa traiesc,
Omorand in mine ,zilnic ,
Tot ce-i pamantesc.

Stapaneste -mi Tu gandirea
Ca sa inteleg
Adevarul Carti Sfinte ,
Sa-l traiesc intreg.
Si-n intelepciunea sfanta,
Sa traiesc iubind,
Plin de Duhul Sfant ,oriunde
Viata Ta traind.
Nicolae Moldoveanu

Niciun comentariu: